Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik instellingen opslaan in Experia Box V10a met V10A.C.25.03.04 software?

• August 27, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Sinds de firmware upgrade van de Experia Box V10a naar versie V10A.C.25.03.04 kan ik niet meer vinden hoe ik de instellingen kan opslaan.

Ik heb thuis, als ICTer, veel apparatuur waar bijzondere instellingen voor nodig (zoals port forwarding en vaste DHCP adressen) zijn en zou het wel prettig vinden dat te kunnen opslaan.

Kan dat nog en waar vind ik dat op de web-interface van de box?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Fred.Zwarts. Ik begrijp heel goed dat je graag een back-up van je instellingen zou willen maken, zeker als je meerdere apparaten met specifieke instellingen hebt. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om de instellingen van de ExperiaBox V10a op te slaan of te exporteren. Of deze optie in de toekomst beschikbaar komt, is nu nog niet bekend. Mocht dat veranderen, dan delen we dat uiteraard op de community.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Hoi ​@Fred.Zwarts. Ik begrijp heel goed dat je graag een back-up van je instellingen zou willen maken, zeker als je meerdere apparaten met specifieke instellingen hebt. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om de instellingen van de ExperiaBox V10a op te slaan of te exporteren. Of deze optie in de toekomst beschikbaar komt, is nu nog niet bekend. Mocht dat veranderen, dan delen we dat uiteraard op de community.