Skip to main content

Ik wil mijn mobiele wifi router een grotere databundel geven.

Hoe doen we dat?

Abonnement?

Het grootste DATA only (097) abonnement is slechts 10 GB per maand.

Als je ook een kpn mobiel nummer hebt kun je daarvan MB's delen naar dat nummer. Je kunt ook via de Hotspot van je mobiel gebruik van die data maken met andere apparaten.


Hallo @Jaapsoft, er is zoals gezegd geen grotere databundel dan die van 10GB per maand. Zou je meer mb's willen dan kun je als je nog minimaal 1 mobiel abonnement bij KPN hebt, onderling gaan delen. Dat is vanaf heden zelfs automatisch mogelijk. 


Ondertussen blijkt dat KPN de datum van overstap van Xs4all naar KPN beschouwt als begin van een nieuw abo. En je kunt een nieuw abo niet wijzigen. Dat is mijn (en KPN) probleem. HEt is geen technische kwestie maar een administratieve kwestie. Jammer KPN


@Jaapsoft heeft u een data sim in de router zitten met een 097 nummer?


Ja


Ja

Met 10 GB data? Wat wilt u er aan wijzigen dan? 


het abo telt 1 GB ik wil het (voor een maand) opwaarderen tot 10 GB.

KPN kan dat niet, want nieuw abo.


U noemde XS4ALL. Ik heb begrepen dat bij XS4ALL zo'n data sim onderdeel uit maakt bij sommige thuis abonnementen. Is dat bij u ook het geval? 

Maar bij KPN is het inderdaad zo dat bij een nieuw abonnement de eerste maand niets gewijzigd kan worden. Dat lees ik althans hier en daar.


KPN kan niets wijzigen de eerste maand. Bizar.

Mijn abo is van Xs4all overgegaan op KPN, volgens mij is dat dan geen nieuwe abo. Volgnes KPN wel.

Â