Skip to main content

Beste, ik wil graag mijn modem updaten i.v.m. storingen. Kunt u mij uitleggen wat ik precies moet doenn?

Bvd
Rene

Niets, updates komen automatisch @ReneVos3 

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 


Niets, updates komen automatisch @ReneVos3 

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 

Ik heb werkelijk geen idee welke type. Ik ben gelicentieerd zend amateur en heb van “collega's” vernomen dat een update van het modem deze storing wegneemt zodoende. 

Bedankt voor je reactie.
René


Niets, updates komen automatisch @ReneVos3 

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 

Ik heb werkelijk geen idee welke type. Ik ben gelicentieerd zend amateur en heb van “collega's” vernomen dat een update van het modem deze storing wegneemt zodoende. 

Bedankt voor je reactie.
René

Dat kun je toch even nazien op de sticker van het modem @ReneVos3 

Het kan een witte V10 of V10a zijn of een zwarte KPNBox12 of V14, meer smaken zijn er niet meer.

Of plaats desnoods eens een foto van de modem.

 


Helpt deze foto?


Dankje!


Van de V10 is de laatste softwareversie V1.01.00T04.0 @ReneVos3 

Als je via  http://192.168.2.254/ probeert in te loggen in de modem zie je de versie onderaan het inlogscherm staan.

Als het goed is komt er dit jaar weer een update om qua firmware gelijk te liggen met de andere genoemde modems.

Over welke ‘storingen’ hebben we het ?

 

 


Bedankt voor je antwoord! Maar log ik überhaupt in op 't modem ;-)

 

 


Hier kan je vanalles vinden over dit modem. Misschien heb je er iets aan😉.


Bedankt voor je antwoord! Maar log ik überhaupt in op 't modem ;-)

 

 

Nee @ReneVos3 je logt dan niet in, je ziet alleen de laatste firmwareversie onderan staan.

Als je wilt kun je wel inloggen.

Heb je dat nog nooit eerder gedaan bij je modem, geef dan gewoon een enter bij het w.w.-veld, geef daarna een eigen gekozen w.w. in en herhaal dat, dan ben je ingelogd en kun je van alles zien en eventueel naar behoefte aanpassen.

Zie ook de reactie van @Joep1965 voor nog meer info.

 


Reageer