Hoe kan ik via de KPN Box 12 telefoongesprekken via laptop voeren?
hoe kan ik KPN box 12 telefoongesprekken via laptop voeren. graag geen antwoorden als “waarom zou je dit willen” of “zet gewoon je telefoon naast je laptop” of “waarom zo moeilijk doen”
dat zou dan gaan via de interne speakers en microfoon van de laptop
Bladzijde 1 / 1
gaat het om mobiele telefoon gesprekken of om gesprekken via VoIP?
mobiel doe ik dat via een windows koppeling. het gaat om vast bellen via de box 12
ik heb zie ik de vraag uitgezet bij twee categorieen ...
VoIP in het modem deactiveren, en VoIP Software op PC installeren met KPN-gegevens
ik heb nu deze instelling. is dat wat je bedoeld?
VoIP in het modem deactiveren, en VoIP Software op PC installeren met KPN-gegevens
MicroSIP geinst. SIP acc. bij KPN gemaakt KPN pdf download geeft overige gegevens. en alles werkt nu!
bedankt voor het antwoord en vooral de link die me verder hielp
Admin: de pdf die Robin noemt is te vinden op kpn.com/eigenmodem, daar kun je ook je SIP wachtwoord instellen die je nodig hebt in je eigen VoIP software/toestel
vreemd genoeg kan ik nu bv ook m’n eigen nummer bellen
vreemd genoeg kan ik nu bv ook m’n eigen nummer bellen
Handig, als je naar huis belt om te zeggen dat je later thuis komt. Als je dan zelf opneemt, dan heb je altijd een positief antwoord.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.