Skip to main content

In mijn tabblad portforwarding van mijn box12modem heb ik een Nas aangemaakt. Die regel neemt ie netjes over.

Vervolgenswil ik mijn Hikvision wifi cam aanmaken metpoort 8888 naar 80 (ook met 554 geprobeerd). Bij het opslaan vervangt dezerule vervolgensde bestaande NAS forwardingvoordie vande camera.

M.a.w. ik kan hier kennelijk maar 1 device forwarden ! Beetje vreemd.

Hoe kan ik een2e en meerdere devices fowarden dmv regels?

 

Rich

 

 

 

 

Hallo @Cuzoen 

 

Er zit een rare bug in de nieuwe firmware waardoor je een service naam maar 1 keer kan gebruiken.

Als je zelf voor de 2de portforward een nieuwe aanmaakt (bijvoorbeeld HTTP_2) dan zou het wel moeten lukken.

Zie ook dit topic:

 


Dankjewel ga t zo testen


Top heb ze aan kunnen maken. Bedankt


Fijn dat het gelukt is 👍


Enige waar ik nog problemen mee heb zijn dat de aangemaakte forward (bijv Nas 8080 naar lan 8080 ) niet altijd verbindt. Ik vraag me ook af welke de goede poorten zijn om te gebruiken voor een Hik camera (lan 80, serverpoort 8000 maar welke buitenkant-poort is het beste. Pm beurten gebruik ik 8888 en 8000. Direkt via browser zijn zowel nas als camera te banaderen van de buitenkant maar als ik wil cinnecten via Vmobile of Hikconnect met identieke poorten, dan wirdt er geen verbinding opgezet. Graag tips


Die poorten zouden het probleem niet moeten zijn, 8000 of 8888 zouden prima moeten werken.

Voor Hikconnect zijn er volgens dit artikel meer poorten nodig: https://supportusa.hikvision.com/support/solutions/articles/17000128725-what-port-forwards-are-required-for-direct-ip-remote-access-

Geen idee of dat voor Vmobile ook nodig is.

 

 


Andermaal dank. Heb een meer gespecificeerde vraag opnieuw uitgezet in de hoop op een antwoord. Deze sluit ik