Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik zien hoeveel data mijn Experia Box heeft verwerkt?

• March 8, 2022
  • 5 reacties
  • 252 keer bekeken

Hoi, Hoe kan ik zien hoeveel totaal GB er door de router is verwerkt. Ik heb een ZTE H369A. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Fabster12 , dat kan je vinden als je inlogt in de webinterface van de Experia Box.

Kijk eens bij "Status” en dan "DSL". Daar zou de hoeveelheid data up/down sinds startup modem moeten staan.

Hallo @Fabster12 , je kunt het in ieder geval zien op je maandelijkse thuisfactuur.

Dat is nieuw voor mij @JanD . Heb je daar een voorbeeld van?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 8, 2022

Hallo @Fabster12 , je kunt het in ieder geval zien op je maandelijkse thuisfactuur.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 8, 2022

Hallo @Fabster12 , dat kan je vinden als je inlogt in de webinterface van de Experia Box.

Kijk eens bij "Status” en dan "DSL". Daar zou de hoeveelheid data up/down sinds startup modem moeten staan.

Hallo @Fabster12 , je kunt het in ieder geval zien op je maandelijkse thuisfactuur.

Dat is nieuw voor mij @JanD . Heb je daar een voorbeeld van?

• March 8, 2022

Hallo @RBxx en @Fabster12 , sorry, ik ben in de war met onze mobiele abonnementen, daar staat het bij, niet bij de thuisfacturen.:thinking:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 9, 2022

Hoi @RBxx xx, gevonden. Moet wel de router even uit en aan doen. Want het is een totale optelling van bytes sinds ie is gestart.

Bedankt.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 9, 2022

Graag gedaan @Fabster12 , zoals ik ook al aangaf is dit inderdaad het totaal gebruik sinds startup.