Skip to main content

Vier weken geleden heb ik mijn apparatuur retour gestuurd ivm een emigratie.Ik ben in het bezit van het verzendbewijs van deze spullen.

Nu kreeg ik van de week een noreply mail met het verzoek de apparatuur retour te sturen. Ik woon inmiddels in Spanje en zoek een emailadres of chat functie om in contact te komen met een medewerker van de klantenservice.

 

Hoi @Ckremer ,
Chatten en mailen is beiden niet meer mogelijk bij KPN.

Je kan wel je profiel invullen en de track en trace bij persoonlijke opmerkingen zetten, dan kan een moderator voor je doorgeven dat je het al teruggestuurd hebt.


Hoi @Ckremer 
Even een aanvulling op het bericht van @martijn197108 
Je kunt ook vanuit het buitenland bellen met +31612001200

Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00 uur, zat. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten


Hoi @Ckremer, welkom bij ons op het forum. Martijn en huistijger hebben je al op weg geholpen zo te zien. Op je profiel zie ik nog geen gegevens staan dus ik vermoed dat je het nummer van huistijger hebt geprobeerd. Is het daarmee gelukt?


Hoi Jasper, bedankt voor je bericht. Mijn ouders proberen het telefonisch te regelen in NL. Zij hebben de track & trace etc.


Ik heb overigens de barcode van het verzendbewijs van PostNL in mijn profiel toegevoegd 


Volgens de track & trace is het pakket 7 september afgeleverd. Hopelijk heb je hier voldoende informatie aan.


Merci @Ckremer, ik heb er een notitie voor je over gemaakt! Het staat nu bij jouw gegevens dat het pakket is teruggestuurd en ontvangen 🙂