Skip to main content

Wat moet je doen als je modem defect raakt en niet zonder kunt (spoed)? De KPNwinkel is tegenwoordig ook geen optie, ook zij verwijzen naar 0800-0402. Het is zo maar een vraag.

Hoi @Johny-xxx ,

Als 0800-0402 een aantekening maakt voor een omruil in een KPN winkel, zou dat nog steeds gewoon moeten kunnen.Heb je daar al naar gevraagd?


Hoi @Johny-xxx ,

Als 0800-0402 een aantekening maakt voor een omruil in een KPN winkel, zou dat nog steeds gewoon moeten kunnen.Heb je daar al naar gevraagd?

Nee. Goed om te weten. 


@Johny-xxx Daar kan inderdaad een aantekening voor gemaakt worden maar een honderd procent garantie kunnen we nooit geven. Ik kan je ook altijd een modem opsturen na een servicepunt in de buurt maar daar gaat een aantal werkdagen overheen.


@Johny-xxx Daar kan inderdaad een aantekening voor gemaakt worden maar een honderd procent garantie kunnen we nooit geven. Ik kan je ook altijd een modem opsturen na een servicepunt in de buurt maar daar gaat een aantal werkdagen overheen.

  1. Is het mogelijk een extra modem te bestellen bij KPN om te gebruiken als reserve? en hoe duur?
  1. ik probeer in te loggen op de webshop, echter wordt het emailadres niet herkent. Hoe kom ik daar doorheen?

  1. Is het mogelijk een extra modem te bestellen bij KPN om te gebruiken als reserve? en hoe duur?

Je kunt een fritzbox aanschaffen ter reserve.Op marktplaats voor weinig wel te koop🙂

 

Eventueel kan je dan natuurlijk ook gewoon normaliter de fritzbox gebruiken, en dan de Experia Box als reserve gebruiken.


In principe leveren we de modems alleen uit in bruikleen en kun je niet actief een exemplaar bij ons bestellen als reservemodem vrees ik. 


  1. ik probeer in te loggen op de webshop, echter wordt het emailadres niet herkent. Hoe kom ik daar doorheen?

Ik zie dat de ZAKELIJKE WEBSHOP tegenwoordig achter een inlog zit. Daar kom je met een consumenten KPN ID dus niet meer op. (dat is voor mij ook nieuw)

Als particulier kun je bij deze webshop terecht johny

http://apparatuurvoorthuis.kpn.com 

Daar is echter geen modem te krijgen. Daarvoor kan je het best terecht bij een electronica winkel. Bijvoorbeeld Mediamarkt, Coolblue en dergelijke. Onder andere voor een Fritzbox 7590. En een minder dure Fritzbox kan natuurlijk ook.


Je kan op marktplaats kijken. Daar kan je voor een prikkie een modem voor als reserve op de kop tikken...


@Johny-xxx ,

Let er overigens wel op dat het modem wat je koopt geschikt is voor je verbinding.Op pairbonding werkt bijvoorbeeld niet elk modem.