Skip to main content

Heb een fritz!box 4460 die ik wil aansluiten op de genecix glasvezel ftu. Heb ik dan nog een ander kastje voor er tussen nodig?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

Heb een fritz!box 4460 die ik wil aansluiten op de genecix glasvezel ftu. Heb ik dan nog een ander kastje voor er tussen nodig?

Wat is een 4460?


Heb een fritz!box 4460 die ik wil aansluiten op de genecix glasvezel ftu. Heb ik dan nog een ander kastje voor er tussen nodig?

Ik neem aan dat je de 4060 bedoelt en een Genexis NTU of ONT.

Als dat zo is, dan heb je niets anders nodig.


Hallo @Germar het zal een 4060 zijn, dan heb je alleen een geschikte netwerkkabel (LAN-kabel) kwaliteit CAT5e of CAT6 nodig.

 


Klopt, het is de 4060. Alleen lees ik dat er geen modem (alleen router)  inzit en je er dus nog iets van een glasvezel kastje tussen moet zetten? Maar begrijp nu dat ik hem met een netwerk kabel rechtstreeks op de FTU kan aansluiten ipv de V10. 
dank voor de antwoorden.


Op de FTU zit sowieso een door KPN geleverde NTU of ONT (het glasvezel "kastje") en daar sluit je jouw 4060 met een gewone netwerkkabel op aan.


Oké dank.


Nou, fritz 4060 aangesloten met alleen netwerkkabel en werkt als een speer. Enige probleempje is nog mijn nostalgische oude telefoon (analoog) waarvoor er geen aansluiting op de fritz zit. Maar daar kom ik wel uit.

 Allen bedankt.


Nou, fritz 4060 aangesloten met alleen netwerkkabel en werkt als een speer. Enige probleempje is nog mijn nostalgische oude telefoon (analoog) waarvoor er geen aansluiting op de fritz zit. Maar daar kom ik wel uit.

 Allen bedankt.

je kunt een dect toestel gebruiken of een fritz fon aanschaffen link:

https://nl.avm.de/producten/fritzfon/?source_campaign=?pk_campaign=sem-komplett_nl