Skip to main content
Antwoord

Hoe vraag ik een nieuwe muurbeugel voor mijn KPN Experia Box aan?

• October 15, 2025
  • 8 reacties
  • 140 keer bekeken

daru1974
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

Ik wil mijn modem op gaan hangen, in plaats van neerzetten zoals nu maar ik kan nergens in huis meer de ophangbeugel vinden. Kan ik er eentje online aanvragen en zo ja, wat zijn hier dan de kosten van? 

Ik hoor het graag, alvast bedankt! 

Met vriendelijke groet,

Daniëlle 

Beste antwoord door RBxx

Dat was drie jaar geleden ​@daru1974 . Sindsdien is het forum veranderd.

Op de KPN community is het nu "klanten helpen klanten”. De KPN moderatoren begeleiden dit, maar verwijzen voor dit soort verzoeken naar de klantenservice.

(quote)
Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookBluesky of X.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 15, 2025

Beste ​@daru1974 meestal zit de beugel goed verstopt in de doos, maar mocht je de beugel toch niet (meer) hebben, kun je deze aanvragen via de bekende KPN-kanalen buiten het forum om.

Een andere beugel is gratis.

daru1974
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • October 15, 2025

Hoi ​@JanD na járen kan ik zelfs de doos niet meer in mijn huis vinden… maar ik wacht even op antwoord hier op het forum, vaak wordt er een nieuwe beugel opgestuurd door het lezen van de vraag op het forum vandaar… 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 15, 2025

Hoi ​@JanD na járen kan ik zelfs de doos niet meer in mijn huis vinden… maar ik wacht even op antwoord hier op het forum, vaak wordt er een nieuwe beugel opgestuurd door het lezen van de vraag op het forum vandaar… 

Beste ​@daru1974 het forum kan daar niet voor zorgen, dat is een voor klanten door klanten ding en geen helpdesk/klantenservice van KPN.

daru1974
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • October 15, 2025

Gek dat ik het dan wel in meerdere eerdere berichten gelezen heb hier op het forum dat het opgestuurd is na het lezen van het bericht door KPN medewerkers ​@JanD Daarom heb ik het ná het lezen ook hier geplaatst. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 15, 2025

Beste ​@daru1974 , vul in dat geval in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, geb.datum en laatste 4 cijfers IBAN in.

Dan kan een moderator misschien iets voor je betekenen binnenkort.

Succes.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Dat was drie jaar geleden ​@daru1974 . Sindsdien is het forum veranderd.

Op de KPN community is het nu "klanten helpen klanten”. De KPN moderatoren begeleiden dit, maar verwijzen voor dit soort verzoeken naar de klantenservice.

(quote)
Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookBluesky of X.

daru1974
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • October 16, 2025

Muurbeugel is onderweg, bedankt voor het meedenken! Fijne dag! 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@daru1974, mooi om te lezen dat er inmiddels een nieuwe beugel naar jou toe komt. Een beugel kun je inderdaad het beste via de klantenservice aanvragen. De community is tegenwoordig meer en meer een plek waar klanten met elkaar in gesprek gaan en moderators springen bij indien nodig. Voor meer info over hoe de KPN Community tegenwoordig werkt: Welkom op de KPN community: hoe werkt het? | KPN Community

Mocht je trouwens een beetje technisch aangelegd zijn of dat interesse hebben in techniek? Er is een lid hier op de community die zelf een ophangbeugel voor een KPN TV Box heeft geprint: 3D geprinte houder om de TV+ Soundbox onder de TV te hangen | KPN Community