Skip to main content

Ik wilde inloggen op de modem . Ik gebruik een Windows laptop met Microsoft Edge en Google Chrome als browser. Eenmaal op het inlogscherm, wachtwoord ingevuld en iedere keer kreeg ik de melding "Wrong login information”. Erg gefrustreerd en wanhopig deed ik een laatste poging. Inloggen op mijn Mac book, en het werkte. Het het werkt ook met de app. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar een ding is zeker. De software deugde niet. Heb in Chrome de 'geschiedenis’ en daarmee alle cookies verwijderd. Heb geen zin om te bellen daar ik slechte ervaring heb met klanten service. Ik moest toen voor mijn probleem 3 keer vetellen nadat ze mij door hadden gestuurd naar andere “expert"… 

Ik heb ook hetzelfde probleem. Bij mijn Mac book kan ik wel inloggen met mijn password. Maar bij Microsoft Edge en/of Google steeds de melding "verkeerde login gegevens” krijgen. En JA, ik weet zeker dat ik het password goed heb ingetypt.

 

Admin: reactie onder je eigen topic over dit onderwerp geplaatst


Ik heb vanmiddag een tijdje aan de telefoon gehangen voor hetzelfde probleem. 

Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn game pc (edge en chrome), Asus laptop via Wifi (edge en Chrome) en op een Mac Pro (bekabeld, chrome, brave en safari) en ik kon gewoon niet inloggen. 

Dus ik bellen om te vragen hoe dit zit en wat er aan kunnen doen, nu had ik een jongen aan de lijn die er blijkbaar ook geen zin in had want die riep steeds dat ie mee wilde denken. Nou het enige wat ie steeds deed was de Xperiabox de hemel inprijzen terwijl ik al 10x had gezegd dat ik een dijk van Asus gaming router heb staan voor de Wifi en dat ik puur alleen de Wifi van de KPN Xperiabox uit wilde schakelen aangezien de knop de zijkant niks doet… 

“Maar meneer wist u al dat de Xperiabox Wifi 6 heeft?”  BOEIT ME NIET. 

Dat is geen antwoord op mijn probleem…. maar om het op te lossen mocht ik 70 euro gaan betalen voor een monteur zei ie… want een andere Xperiabox opsturen doen ze niet want hij werkte toch??

Ik heb nadat ie dat meerdere malen heeft gezegd dat ie het maar moest laten zitten omdat je een klant hier niet mee helpt en heb ik opgehangen. Ondertussen ben ik de modem binnengekomen en wel via mijn iPhone… via Wifi op dezelfde Asus router notabene. Dus die van mij weigert elke vorm van desktop/laptop toe te laten maar een telefoon is geen probleem. 


Hallo @Manyuken welk merk en type modem heb je?

 


Xperiabox 12b. 


Ik wilde puur het wifi uitzetten want die KPN modem was lekker aan het storen in het Wifi netwerk :(


Hallo @Manyuken een Experiabox 12B bestaat niet, wèl een KPN Box12(b). De wifiknop aan de zijkant minimaal 10 seconden ingedrukt houden, dan gaat het wifilampje uit.

 


Hallo @Manyuken een Experiabox 12B bestaat niet, wèl een KPN Box12(b). De wifiknop aan de zijkant minimaal 10 seconden ingedrukt houden, dan gaat het wifilampje uit.

 

Dat heb ik geprobeerd maar dat wilde niet werken, maar uiteindelijk ben ik dus via mijn iPhone wel in het menu gekomen en heb ik alles uit kunnen zetten. Maar misschien dat ik uiteindelijk mijn Asus router maar ga verkopen en die Xperiabox bij KPN door het raam gooi en zelf een Fritzbox neerzet als basis 🤦🏻