Skip to main content

Beste ik heb ook de HUAWEI  E5786B-32. En precies hetzelfde probleem als diesel103 op dit forum. Alleen 2G is beschikbaar. Bij 4G wordt de verbinding verbroken. Ik ben  vanmorgen onder een zendmast gaan staan, maar geen resultaat. Ik heb een data unlimited card van KPN. Er is geen update voor de HUAWEI beschikbaar. Ik heb de kaart in een oude IPhone 6 gedaan en daar werkt de 4g perfect. 
Dank zij dit forum heb ik alleen 2g ingeschakeld. Daar ben ik deels mee geholpen. Ik kan weer wat apparaten in en uitschakelen. Voor alle andere zaken is het te traag. Ik ben benieuwd of er een oplossing voor dit probleem is  gevonden, groet Wim Kees 

Ik heb geen idee, @Brommerpech . Wij ondersteunen die hardware niet.  Zit er een instelling op om de APN aan te passen? 

 


Beste Edwin,  Ik heb inmiddels weer signaal.  Zie ook het bericht van Diesel103,  precies hetzelfde probleem en je collega Erik is daar mee bezig geweest 

groet

Wim Kees

 


@Brommerpech Oh, dat wist ik niet. Ik zal @Erik_  eens aan de tand voelen. Wie weet steek ik wat op. 


Beste Edwin,

gedaan  😀

groet 

wim kees