Skip to main content

Goede avond, ik heb nog een type V10 modem, echter ervaar ik steeds dat de WiFi toch wegvalt of erg traag is. Regelmatig moet ik deze herstarten.

Hoe kan ik de KPN Box 12 ontvangen, ik heb gelezen dat de Wifi hiervan veel beter is en sneller.

Nu met veel thuiswerken is het wel een must om een goede stabiele verbinding te hebben.

Met vriendelijke groet,

John

Thuiswerken doet u het best bekabeld. Maar goed. U zou de WiFi Manager eens kunnen proberen.

 


Hallo @KriJo ,

Helaas,Kun je die niet krijgen.De v10 is nog steeds een courant model en word nog steeds uitgeleverd,En als uw v10 kapot gaat krijgt u waarschijnlijk weer een v10 of v10A terug.

@Nick83 , De wifimanager ruilt alleen de V9 en ouder om en de nieuwere niet.

Overigens verwacht ik dat de v10 nog wel een hele tijd ondersteund blijft, Een jaar of 7 lijkt me niet onmogelijk gezien de hardware op de toekomst voorbereid is.


De wifimanager ruilt alleen de V9 en ouder om en de nieuwere niet.

Dat zou je denken. Maar ik heb het hier voorbij zien komen dat men de v10 omgeruild had voor een KPN Box via de WiFi Manager. 


De wifimanager ruilt alleen de V9 en ouder om en de nieuwere niet.

Dat zou je denken. Maar ik heb het hier voorbij zien komen dat men de v10 omgeruild had voor een KPN Box via de WiFi Manager. 

Raar...dat is vast een fout geweest.

Misschien was er nog een ouder model aan motive gekoppeld.


Hoi @KriJo, zo te zien zijn er al een paar tips gegeven waar je mee aan de slag kunt. Heb je de Wifi Manager al kunnen doen die voorgesteld was? Wat kwam daar uit?