Skip to main content
Antwoord

Hulp gevraagd bij instellen Port forwarding op Box 12

• April 16, 2025
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

De handleiding voor KPN Box 12 https://community.kpn.com/kennisbank%2Dmodems%2D145/kpn%2Dbox%2D12%2Dport%2Dforward%2Dinstellen%2Dupnp%2Daanzetten%2D562443

helpt mij niet!

Ik wil portforwarding instellen op KPN Box 12 met firmware V12.C.24.05.08.
Hij wil echt helemaal niks accepteren in het portforwarding scherm.

Ik wil graag een kleine selfhost cloud toegankelijk maken van buiten het lokale netwerk en wil daarvoor doorverwijzen naar een lokaal ip adres (bijvoorbeeld 192,168.178.10) en daarvoor vanuit de KPN-Box poort 80 en 443 (beiden TCP) doorsturen naar dat lokale ip adres.

Ik lees dat meer mensen dit probleem lijken te hebben? Werkt port forwarding “gewoon” niet?

Als dat zo ik moet toch maar eens switchen… maar liever niet, dus als iemand een oplossing heeft?

Alvast bedankt,

Hans

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@HansCie! Als jouw modem de meest recente software heeft dan moet je de handleiding hebben voor het instellen van portforwarding op een modem met KPN Software. Daarin staat precies uitgelegd hoe dit moet! 

Hopelijk lukt het daarmee. Zo niet, laat je dan weten wat er precies misgaat? Ik hoor het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 18, 2025

Hi ​@HansCie! Als jouw modem de meest recente software heeft dan moet je de handleiding hebben voor het instellen van portforwarding op een modem met KPN Software. Daarin staat precies uitgelegd hoe dit moet! 

Hopelijk lukt het daarmee. Zo niet, laat je dan weten wat er precies misgaat? Ik hoor het graag!