Ik weet mijn wachtwoord van de router niet meer.
Het advies is resetten maar daarbij staat: ‘Alle persoonlijke wijzigingen gaan verloren’
wat gaat er verloren, of kan ik dit ongestraft doen?
Ik weet mijn wachtwoord van de router niet meer.
Het advies is resetten maar daarbij staat: ‘Alle persoonlijke wijzigingen gaan verloren’
wat gaat er verloren, of kan ik dit ongestraft doen?
Hallo
Jouw wachtwoord staat achterop of onderop jouw modem. Maar dan moet je inderdaad resetten wil je weer terug naar dat wachtwoord.
Er is ook als alternatief voor resetten een herstelknop. Op de kennisbank staat dit:
De V10 heeft op de voorkant een herstelknop. Deze knop kun je gebruiken als je problemen ervaart met internet en/of tv. Op deze manier doe je een soort reset zonder dat de hele Box teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen.
Daarnaast kan je de Experia Box V10 op twee manieren resetten:
Bron:
Met de herstelknop los je het probleem van een vergeten wachtwoord niet op. Met een reset via resetknop gaan alle instellingen terug naar default. Nadat de v10 weer opgestart is dan zal wel de wifi naam en wachtwoord teruggezet worden.
Dank voor het antwoord. Wifi wordt dus terug gezet Maar wat gaat er eventueel wel verloren?
Welkom op de community
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.