Skip to main content

Ik ben net klant geworden, wanneer krijg ik de nieuwe software op mijn box 12?

  • 17 June 2024
  • 12 reacties
  • 229 keer bekeken

Beste, ik ben overgestapt naar KPN en heb sinds een week de Experia v12 box met nog een oude software, versie SGEJ1000060E. Ik word om de paar minuten uit de beheeromgeving gegooid, dat werkt niet lekker. Wanneer kan ik de nieuwe versie krijgen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

@WalterBres hopelijk sneller dan die van mij! Ik wacht al een jaar op de update! Ik kan ook moeilijk inloggen op beheer! Klantenservice kan helemaal niets doen. Anno 2024 zeer slecht !!!


Zijn er dan nu bepaalde functies die je mist in de beheeromgeving Walter? Is de box verder wel stabiel bij het reguliere gebruik?

 


De box is er momenteel best traag en omdat je dan steeds moet inloggen voor aanpassen portforwarding en statische IP adressen werkt het niet soepel. Of de router stabiel is, ik denk het wel.


Dat u er om de paar minuten "uitgegooid" word is volgens mij geen bug. Dat hebben ze expres zo gemaakt. 


Dat u er om de paar minuten "uitgegooid" word is volgens mij geen bug. Dat hebben ze expres zo gemaakt. 

Ja dat is een stukje beveiliging, een time-out.


Inmiddels ben ik 2-3 weken verder met die Experiabox, wat een ongelooflijk traag ding. Inloggen duurt lang, het werkt niet responsive op je telefoon en als je op een link klik, bijvoorbeeld 'my modem' lijkt er in 1e instantie niets te gebeuren. Moet ik op de tegel klikken of op het wieltje? Hoe snel kan ik de nieuwe firmware krijgen? Ik neem aan dat het daarmee beter wordt. groet


Hi @WalterBres, Remco heeft vakantie, vandaar dat ik hier reageer. 

De nieuwe software voor de Box 12 wordt in batches steeds verder uitgerold, je komt zo snel mogelijk aan de beurt. Nieuwe klanten krijgen over het algemeen binnen enkele weken de update.


Beste KPN, ik wacht nog steeds op een Experia box update. Wanneer kan ik deze krijgen?


Beste KPN, ik wacht nog steeds op een Experia box update. Wanneer kan ik deze krijgen?

Krijg je vanzelf, wanneer doen ze geen uitspraken over omdat dit in batches gaat. Je krijgt een daf=g van te voren hier een sms over.

Maar als ik jou berichten lees, is het niet beter om een eigen modem te plaatsen ?

Ik heb een Fritz!box in huis gehaald, zelf aangeschaft. 
Sinds dien ben ik van al mijn frustraties af.


Beste KPN, ik wacht nog steeds op een Experia box update. Wanneer kan ik deze krijgen?

Misschien duurt het nog wel een jaar. Stop met wachten en ga gewoon verder met uw leven. Want wachten op KPN krijgt u grijze haren van.


Beste KPN, ik wacht nog steeds op een Experia box update. Wanneer kan ik deze krijgen?

Ik kan dat niet exact aangeven maar deze update zal gefaseerd worden uitgerold. Ik hoop dat je hem snel krijgt.  


Beste KPN, ik wacht nog steeds op een Experia box update. Wanneer kan ik deze krijgen?

Misschien duurt het nog wel een jaar. Stop met wachten en ga gewoon verder met uw leven. Want wachten op KPN krijgt u grijze haren van.

Helemaal met je eens 😎


Reageer