Skip to main content

Onze thuis app is verbonden met het modem van de buren en als ik bij hun ben verbind de app met ons modem.

Heb de app van telefoon gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. 

Mijn wifi staat wel op ons eigen modem/ netwerk.

Er is van de week een kabel kapot getrokken in de straat en ook andere buren hebben last van storingen gehad.

 

Iemand bekend mee en een oplossing?

Gr marco

Ok... en als u de stekker van uw modem uit het stopcontact trekt, is dan uw WiFi weg? Of... is het WiFi van uw buurvrouw weg?

Ik ga er even vanuit dat u geen WiFi versterkers heeft?


Onze thuis app is verbonden met het modem van de buren en als ik bij hun ben verbind de app met ons modem.

Heb de app van telefoon gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes. 

Mijn wifi staat wel op ons eigen modem/ netwerk.

Er is van de week een kabel kapot getrokken in de straat en ook andere buren hebben last van storingen gehad.

 

Iemand bekend mee en een oplossing?

Gr marco

Al eens geprobeerd in thuisapp om onder internet symbol verschijnt rechtsboven een tandwiel voor instellingen.

Daar zit een knop vergeet alle netwerken. Misschien dat dit werkt.


Kabel kapot en daarna verkeerde netwerknamen, dan lijkt het erg voor de hand te liggen dat er aderparen verwisseld zijn bij het lassen.


Is opgelost.

Bleek dat de monteur bij de kabelbreuk ons modem met die van de buurvrouw heeft verwisseld.

Monteur geweest en alles opgelost gelukkig.


Welkom op het forum @Marco_k. Goed om te lezen dat het is opgelost! Ik moet zeggen; dat is niet de oplossing die ik verwacht had! Dat de modems met buren zijn omgewisseld heb ik nog niet eerder gehoord, gelukkig was deze monteur scherp en had die het snel door 🙂


Beste Jasper,

 

Later bleek dat bij ons in de straat meerdere woningen verwisseld waren.

Maar het is opgelost dat is het belangrijkste. 


Gemaakt door iemand die kleurenblind is. Die heeft gewoon willekeurig de adertjes aan elkaar geknoopt 😉😁