Skip to main content

Door waterschade is mijn modem defect ik heb een nieuwe nodig

Hallo @Ella24 , bel dan meteen KPN klantenservice via 0800-0402,  voor storingen 24/7 bereikbaar. 


Beste @Ella24 

Wat vervelend dat je schade hebt opgelopen, je kunt het snelt 0800 - 04 02 bellen. Want je hebt eenmaal een storing, dus ga ik er vanuit dat je dan wel geholpen wordt. Laat het me even weten of het gelukt is.


@Ella24 . Is het gelukt? 


Ik ben erachter gekomen dat als je op zaterdag om 800 uur belt geen 20 min in de wacht hoeft te hangen. Dus ik krijg een nieuw modem.

ik had echter gehoopt dat ik dit gewoon via de chat functie kon regelen. Die kreeg ik niet gevonden ook niet via de instructies op dit forum

maar voor nu opgelost alhoewel ik de wachttijden echt onacceptabel vind. Ik moest eerder deze week 2 x met kpn bellen en de wachttijd was 19 en 23 minuten voordat ik iemand aan de telefoon had. In zulke gevallen chat ik liever


Wen maar aan die wachttijd want dat is door het gebrek aan mensen bij bedrijven meer regel dan uitzondering.  


...

ik had echter gehoopt dat ik dit gewoon via de chat functie kon regelen. Die kreeg ik niet gevonden ook niet via de instructies op dit forum

...

Dat klopt, @Ella24 , die bestaat niet meer. Die chat funktie is een maand of twee, drie geleden uitgezet door KPN.


Nu moet ik zeggen dat ik die wachttijden van 19 en 23 minuten nog erg acceptabel vind.
En het is een gratis nummer dus maakt het wachten niets uit toch?
Bij onze oranje vriend heb je nog langere wachttijden, (en dat is geen gratis nummer)


Als je niks beters te doen hebt….

ik kan mijn tijd beter gebruiken


Ach, telefoon gewoon op de speaker en mee verder waar je me bezig was. Zodra iemand oppakt hoor je het wel.