Skip to main content

 

Ik heb te weinig lan poorten op mijn experiabox v10a. 4 poorten waarvan er 1 is afgedekt. Ik heb drie ontvangers dus blijft er geen lan poort meer over voor mijn pc. S

U kunt hier een switch bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2452734/switch-tp-link-tl-sg105e/?soPos=2335

Daarmee kunt u meer apparaten bekabeld aansluiten.


Waarom is die éne afgedekt?

Welke kleur heeft die afgedekte poort?

Overigens levert KPN gratis een switch als je drie TV ontvangers hebt.


Waarom is die éne afgedekt?

Dat is de WAN poort. Daar zit zo'n zwarte plug in.


Waarom is die éne afgedekt?

Dat is de WAN poort. Daar zit zo'n zwarte plug in.

Daar ben ik nog niet zo van overtuigd want dan zou @Br01 namelijk vier gele poorten hebben en dan zou dit issue dus niet spelen. Ik heb juist het vermoeden dat die zwarte plug in een gele poort zit, zo van ... die moeten we even kwijt om de NTU/ONT op de WAN poort aan te kunnen sluiten.


Nee, de Experiabox v10A heeft als enige maar 3 LAN poorten. De vierde poort is de WAN poort.

Daar zit vaak een zwarte plug in om “verkeerd” gebruik te voorkomen.


De V10a is de enige Experia Box die ik nooit in mijn handen heb gehad en alle andere Experia/KPN boxen hebben vier LAN poorten.

@Br01, Bel klantenservice op 0800-0402 en verzoek om het opsturen van een switch omdat jij drie TV ontvangers hebt. KPN hoort deze kosteloos te leveren.


@Br01, Bel klantenservice op 0i00-0402 en verzoek om het opsturen van een switch omdat jij drie TV ontvangers hebt. KPN hoort deze kosteloos te leveren.

@wjb  bedoeld 0800 0402 @Br01 

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Reageer