Skip to main content

Beste Forum,

Ik krijg deze week de sleutel van ons nieuwe huis. Ik wil graag overstappen naar KPN Glasvezel 1gbit. Dit is op het nieuwe adres beschikbaar. Maar ik wil dit graag in combinatie met een Fritzbox afsluiten. Echter kan ik in het bestel proces nergens de fritzbox selecteren. Waar dat een week geleden nog mogelijk was.

Iemand enig idee of dit nog mogelijk is?

Met vriendelijke groet,
Nick Verbeek

Service plus abonnement, die komt met een fritzbox, niet te verwarren met het tv pluspakket of kpn tv + ontvanger.


Service plus abonnement, die komt met een fritzbox, niet te verwarren met het tv pluspakket of kpn tv + ontvanger.

Maar dat is bij bestellen meteen te selecteren. Althans ik zie het niet.


Alléén als nieuwe klant kun je de FritzBox bij je 1-jarige internetabo bestellen.

Bestaande klanten, zoals jij dus @mandrova kun je FritzBox huren à €7,50 per maand inclusief servicecon tract ter waarde van €5 voor de minimale periode van 6 maanden.

Zie onderstaand citaat uit de voorwaarden:

Wat zijn de voorwaarden?

  • Je hebt de FRITZ!Box te leen

  • KPN Service Plus is altijd inbegrepen bij de FRITZ!Box

  • Nieuwe klant? Dan kan je de FRITZ!Box alleen bestellen bij een 1-jarig internetabonnement.

  • Bestaande klant? Kies de FRITZ!Box als extra optie binnen je pakket. Deze is na 6 maanden opzegbaar.

  • Zet je de FRITZ!Box optie uit? Dan krijg je een Experia Box te leen. De FRITZ!Box stuur je dan terug

Hier kun je de FritzBox bestellen:

https://www.kpn.com/internet/fritzbox


@Mandrova heeft gelijk. Als je een nieuw abonnement wilt afsluiten ontbreekt soms de optie om de Fritzbox te bestellen. Maar het gekke is dat niet elke keer deze optie ontbreekt. Wanneer op een later tijdstip weer wordt geprobeerd om een nieuwe abonnement af te sluiten is deze optie soms wel weer aanwezig. Lijkt me een dingetje van www.kpn.com.

Piet.


Als je kiest voor gratis SuperWiFi's als welkomstcadeau, dan hoort de Fritzbox optie weg te vallen geloof ik. Maar bij andere welkomstcadeau's hoort die dan weer te verschijnen. 


Als @mandrova een bestaande klant is gelden alle cadeaus e.d. niet, hij/zij geeft dan slechts een verhuizing door waarop het bestaande KPN-abo doorloopt.

 


Reageer