Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet in de webinterface van de KPN Experiabox V10 komen

• 31 januari 2025
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Mijn beste vriend heeft een V10 modem die is geüpdatet en nu werkt alleen zijn gastnetwerk nog. Ik stoer gezegd dat ik dat wel even zou oplossen

http://192.168.2.254 ingetikt, mijnmodem.kpn geprobeerd. Dit op diversen browsers ingevoerd maar ik kom niet in het modem, iemand een idee hoe nu verder

Marcel

Beste antwoord door jacobusja

Ik heb net gehoord dat de helpdesk via de telefoon de zaak heeft opgelost Respect KPN Mijn vriend is er heel blij mee

Bekijk origineel

7 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10859 reacties
  • 3 februari 2025

Hallo ​@jacobusja, laten we eens gaan kijken hoe jij jouw "stoere" woorden kunt gaan waar maken. Wat gebeurd er precies als je http://192.168.2.254 ingetikt hebt,  of mijnmodem? Kom je wel bij een inlogscherm waar om een wachtwoord gevraagd wordt? 

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 3 februari 2025

Krijg blanco pagina en die blijft laden. Alleen gastnet werkt en thuisnetwerk is verdwenen door de update modem

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8645 reacties
  • 3 februari 2025
jacobusja schreef:

Krijg blanco pagina en die blijft laden. Alleen gastnet werkt en thuisnetwerk is verdwenen door de update modem

Je hebt de modem hoop ik wel bekabeld aangesloten, anders kom je er niet in.

@jacobusja 

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 3 februari 2025

Dat gaat niet met zijn apparatuur iPhone iPad

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8645 reacties
  • 3 februari 2025
jacobusja schreef:

Dat gaat niet met zijn apparatuur iPhone iPad

Jawel hoor ​@jacobusja een Ipad heeft USB-poorten en met een interface LAN-USB maak je zo een bekabelde verbinding of even een laptop van een goede bekende lenen met een LANpoort of een soortgelijke eerdergenoemde interface.

Je zou ook de modem een fabrieks-reset kunnen geven via het reset-gaatje dan moet de gewone wifi ook weer werken.

Succes.

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2025

Ik heb net gehoord dat de helpdesk via de telefoon de zaak heeft opgelost Respect KPN Mijn vriend is er heel blij mee

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10859 reacties
  • 4 februari 2025

Goed om te horen! 

Reageer