Skip to main content

GOEDEMORGEN

iK KAN NIET INLOGGEN IN MIJ MODEM MET IP ADRES


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en reacties verplaatst

Hoi @MATHJ ,

Welk modem heb je?Ben je verbonden met de hoofdwifi of met een gastnetwerk?En lukt het met een kabel wel?


EXPERIA 12 VAN KPN

MODEM IS GISTEREN GEINSTALLEERD

ZOU DE MONTEUR EEN NIEUW WACHTWOORD AANGEMAAKT HEBBEN?

 


Kom je wel op deze pagina?

 


Kom je wel op deze pagina?

 

ja kom ik op zou de monteur de code verandert hebben?

 


Ja, Dat zou best kunnen als inloggen met het admin password niet werkt.

Ik zou hem eens resetten:

Lukt het daarna wel weer?


Goedenavond @MATHJ
Door het hoofdlettergebruik dacht ik dat er een (online) ruzie was, maar niets is minder waar. Wat ben je goed op weg geholpen door @martijn197108, inclusief plaatjes! 👌🏾

Is het resetten van het modem gelukt en kun je nu wel weer inloggen in het modem? 


heb vandaag bijna 2 uur aan de lijn gehangen met de kpn. Er zijn er meer die dit probleem hebben en ze komen er niet uit. Alles gereset, zowel glasvezel aansluiting als de modem. Stekkers eruit, gereset, superwifi (repeater) uit, ander manier van proberen in te loggen. niet, maar dan ook niets helpt.

Inloggen op de modem werkt gewoonweg niet. Ik hoop op een update.


Welke browser gebruik je? Kun je het met een niet chromium variant proberen? Zoals Edge.


Ook bij mij lukte het niet. Contact gehad met kpn. Zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Chrome en edge inloggen lukt niet. Toen met de thuis app. Lukte het wel. Maar kan dan niet alles instellen wat ik wil.

Kreeg een helder idee Firefox geïnstalleerd. En jahoor daarmee lukte het wel.


Ook met Firefox lukt het me niet. Ga de experia 12 er maar uit gooien en over naar de 10.


Ook met Firefox lukt het me niet. Ga de experia 12 er maar uit gooien en over naar de 10.

Hallo @Tonaa probeer het eens via onderstaande link:

My Modem

 

Een goed modem wisselen voor een ander modem gaat KPN niet doen, dus dat proberen wordt vergeefse moeite.