Skip to main content

Kan iemand contact met mij opnemen?

Ik ben nu al meer dan 2 weken aan het resetten etc, maar niets werkt.
Onze IT afdeling heeft ook al diverse zaken geprobeerd, maar niets lijkt te werken.

Via hotspot op mijn telefoon kan ik wel in loggen.

Hoi @Drehilho : Voor direct contact kun je het beste bellen met 0800 0402 of je vraag stellen via social media.

Op dit forum helpen gebruikers van KPN diensten elkaar. Misschien kun je uitleggen wat er precies misgaat? Liefst zo veel mogelijk informatie → Wat voor modem heb je, is het draadloos of bekabeld. Welk protocol gebruikt je werkgever voor de VPN. Etc. 

Misschien dat we dan een gouden tip voor je hebben.


Via 08000402 heb ik al iemand aan de lijn gehad, maar die geeft aan dat KPN geen kennis heeft van VPN en het kwam erop neer dat ik het zelf maar moest uitzoeken.


Via 08000402 heb ik al iemand aan de lijn gehad, maar die geeft aan dat KPN geen kennis heeft van VPN en het kwam erop neer dat ik het zelf maar moest uitzoeken.

Onder de streep hebben wij ook niets met VPN van doen.  Het is een internet dienst.  

Maar als je vertelt wat er precies gebeurt en welk protocol er gebruikt wordt. Wat voor modem je gebruikt en hoe die is aangesloten etc. , kunnen we meedenken.