Skip to main content

Ik kan ook niet via mijnmodem.kpn onder admin mijn ww invullen

Raar bij mij staat er alleen

SSID
WPA2
Geen Admin password ik heb een Experia Box v10

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @DCL ,

Inloggen op de ZTE V10 gaat als volgt:

Inloggen webinterface

De webinterface kun je gebruiken om bij de verschillende instellingen van de V10A te komen. Je kunt deze naar wens aanpassen. De webinterface open je zo:

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord
    De gebruikersnaam voor de V10 is Admin. De V10 heeft geen standaard wachtwoord. De eerste keer inloggen gaat zonder wachtwoord. Direct daarna moet je zelf een instellen. 

Als het inloggen niet lukt, reset dan het modem.


De v10 heeft geen admin wachtwoord achterop een sticker. Laat bij de eerste inlog het wachtwoord veld leeg. Als het goed is moet je dan een wachtwoord zetten. Sla deze op in een wachtwoord manager uiteraard.


Hallo Roy74,
Ik heb een ww alleen pakt hij deze niet als ik bij Admin ben. Als ik als ww admin in tikt doet hij ook niets.
Ik heb de KPN aan de lijn gehad werd van het kasje naar de muur gestuurd. 3e keer kreeg ik een dame en die gaf aan waar ik heen moest om een formulier in te vullen, daarna zou er contact met mij opgenomen worden. Deze dame kwam er ook niet helemaal uit. Tot de dag vandaag niet terug gebeld.


Modem resetten en het nog een keer proberen. 


Als een leeg ww veld niet werkt en er dus een wachtwoord is gezet dan zou ik eens een andere browser proberen zoals Firefox. Je browser cache leeg maken is ook nog een optie.


Hoi @DCL. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt om in te loggen? Als het nog steeds niet is gelukt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!