Skip to main content

Ik wil mijn modem KPN Experian V10 aan de muur hangen.

waar kan ikdat bestellen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Heb je de "ring" die erbij zit niet? Waar die ook op kan staan zeg maar. Dat is namelijk óók het ophangsysteem. 


 


Nee, er is geen ring meegeleverd

 


Apart, die hoort er gewoon bij/aan te zitten. 

Heb geen idee of je die nog los kan kopen, heb ooit eens iets voorbij zien komen op dit forum waarin gezegd werd van niet. 

 


Nee, wij hebben er geen ring bij gehad.


Nee, wij hebben er geen ring bij gehad.

Hallo @JMvdH , kun je eens een foto plaatsen hoe het modem er nu bij staat?


Gewoon plat op de grond, wordt snel stoffig

 


Beste @JMvdH,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze je eventueel een ophangbeugel toesturen. En dit is ook een voet om de modem rechtop neer te zetten op de grond of kast. (2in1)


Gewoon plat op de grond, wordt snel stoffig

 

Naast het stof is dat ook niet goed voor de warmteafvoer.
De Experia Box v10 ‘hoort’ daarvoor vertikaal te staan/hangen. Dus nog een reden voor de beugel.

De moderators kunnen een beugel toesturen, deze beugels gaan ook wel eens stuk.
Bellen via 0800-0402 is ook een optie.


Als je het modem gaat kan je beter ook even het hele modem even poetsen,want een stoffig modem is ook niet ideaal.


Hoi @JMvdH, leuk dat je hier op het forum actief bent welkom! :blush:

Vreemd dat je geen (ophang)beugel bij de Experia Box V10 hebt ontvangen, die hoort er inderdaad wel bij te zitten. Ik zie dat je nog geen gegevens in forumprofiel hebt ingevuld, is het je inmiddels via een andere weg gelukt? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, vul dan je postcode, huisnummer en naam + geboortedatum van de contracthouder in op je profiel en laat het mij hier weten, dan ga ik kijken of ik één voor je kan bestellen. :relaxed:


Profiel is bijgewerkt, wij hopen dat u e en op kan sturen.

alvast bedant.


Bedankt voor het invullen van je profiel @JMvdH. Ik heb een muurbeugel voor de Experia Box V10 voor je besteld. Daar heb je als het goed is ter bevestiging een SMS van gekregen. Ik stuur de gegevens van het PostNL servicepunt via een privébericht. :relaxed: