Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een beugel voor mijn Box 12 bestellen

• September 16, 2025
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik ben verhuisd en heb voor kpn box 12 geen beugel. Zou ik die kunnen verkrijgen.

Hans saman

Admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door RBxx

Heb je goed gekeken in de doos ​@hanssaman ?

De beugel zit goed verborgen achter 1 van de vakjes in de kunstig gevouwen doos.

Als die er echt niet in zit, bel dan met klantenservice op 0800-0402. Sturen ze een beugel.

Of je maakt een belafspraak, dan wordt er contact opgenomen op een voor jou passend moment. 

attentie: verwijder je privégegevens (via de drie puntjes → Bewerk). Dit is een openbaar medium, iedereen kan dit zien, zoals ook aangegeven wordt.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Heb je goed gekeken in de doos ​@hanssaman ?

De beugel zit goed verborgen achter 1 van de vakjes in de kunstig gevouwen doos.

Als die er echt niet in zit, bel dan met klantenservice op 0800-0402. Sturen ze een beugel.

Of je maakt een belafspraak, dan wordt er contact opgenomen op een voor jou passend moment. 

attentie: verwijder je privégegevens (via de drie puntjes → Bewerk). Dit is een openbaar medium, iedereen kan dit zien, zoals ook aangegeven wordt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@hanssaman, welkom op onze community! Zoals RBxx al noemt wordt ie vaak gemist terwijl hij wel in de doos zit. Anders kun je telefonisch een nieuwe aanvragen!