Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een beugel voor mijn Box 12 bestellen

• September 16, 2025
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik ben verhuisd en heb voor kpn box 12 geen beugel. Zou ik die kunnen verkrijgen.

Hans saman

Admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door RBxx

Heb je goed gekeken in de doos ​@hanssaman ?

De beugel zit goed verborgen achter 1 van de vakjes in de kunstig gevouwen doos.

Als die er echt niet in zit, bel dan met klantenservice op 0800-0402. Sturen ze een beugel.

Of je maakt een belafspraak, dan wordt er contact opgenomen op een voor jou passend moment. 

attentie: verwijder je privégegevens (via de drie puntjes → Bewerk). Dit is een openbaar medium, iedereen kan dit zien, zoals ook aangegeven wordt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Heb je goed gekeken in de doos ​@hanssaman ?

De beugel zit goed verborgen achter 1 van de vakjes in de kunstig gevouwen doos.

Als die er echt niet in zit, bel dan met klantenservice op 0800-0402. Sturen ze een beugel.

Of je maakt een belafspraak, dan wordt er contact opgenomen op een voor jou passend moment. 

attentie: verwijder je privégegevens (via de drie puntjes → Bewerk). Dit is een openbaar medium, iedereen kan dit zien, zoals ook aangegeven wordt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@hanssaman, welkom op onze community! Zoals RBxx al noemt wordt ie vaak gemist terwijl hij wel in de doos zit. Anders kun je telefonisch een nieuwe aanvragen!