Skip to main content
Antwoord

Ik wil graag een nieuw zwart modem

• April 28, 2025
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

ik wil graag een nieuwe zwarte modem

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Fifi, welkom op de community. Op basis van je bericht is het moeilijk om te zeggen wat er aan de hand is. Ik begrijp dat je een nieuw modem wilt, maar waarom? Wat is er met het huidige modem, welk type modem heb je precies? Kan je er meer over vertellen? Wij weten alleen wat jij vertelt, wij zien niet wat jij ziet. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• April 28, 2025

Welke heb je nu dan?

• April 28, 2025

Heb je nu ook een zwart modem? Zo nee, welke dan?
Als een modem het niet doet dan kan KPN een vervangend modem sturen.
De kans is groot dat het vervangende modem hetzelfde is als de huidige modem.
Het is ook mogelijk dat alleen een andere voeding het probleem oplost.
Wat is het probleem van het huidige modem?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Fifi, welkom op de community. Op basis van je bericht is het moeilijk om te zeggen wat er aan de hand is. Ik begrijp dat je een nieuw modem wilt, maar waarom? Wat is er met het huidige modem, welk type modem heb je precies? Kan je er meer over vertellen? Wij weten alleen wat jij vertelt, wij zien niet wat jij ziet. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.