Skip to main content

Wij hebben een V10, nu met glasvezel verbinding. Helaas zijn er nog steeds storing etc, ook ondersteunt deze onze Smart artikelen voor thuis niet of minder goed.

Al regelmatig gebeld met KPN voor een V12, die toch beter moet werken met smart artikelen etc etc.

Maar omdat we al klant zijn (een aantal jaren) krijgen we geen ander modem van een andere serie. ik moet nieuwe klant zijn wil ik een V12 ontvangen. Dit is toch vreemd, ik heb niet gezegd dat ik deze gratis wil ontvangen of wat dan ook. Maar KPN reageert met een: nee mevrouw, dat gaat niet.

Goedemorgen @Simone Junggeburth-Wernsing en welkom hier op ons forum!
Helaas kan ik een Experia Box v10 niet om laten ruilen voor een Box 12, het spijt me. Alleen de v8 of nog oudere modellen kunnen worden omgeruild. We gaan geen modems vervangen die nog goed functioneren en voldoen aan onze eisen. Als jij zelf apparatuur hebt die bijvoorbeeld wifi 6 ondersteunt, dan kun je hier zelf aanvullende hardware voor aanschaffen. Ik begrijp dat dit waarschijnlijk niet het antwoord is waar je op had gehoopt maar met alle goede wil van de wereld kan ik hier niet iets anders van maken, sorry!

 

 

 


De v12 is zeker niet beter dan de v10 hoor. Wat is er aan de hand??