Skip to main content

Hallo ik ben al heel veel jaar klant bij KPN nu zie ik dat er nieuwe apperatuur is:

 

  • Modem : KPNBox 12
  • Tv ontvanger : Broadcom 72604B0
  • Devolo's : DVS 1200

Wanneer kom ik voor vervanging van mijn apperatuur in aanmerking??

 

Met vriendelijke groet,

 

Bob Bustraan.

Helaas, een tv ontvanger of modem wordt alleen maar omgeruild wanneer het defect is. Zou anders erg prijzig worden om goed functionerende apparatuur om te ruilen. En totaal niet duurzaam. De dvs/devolo is jouw eigendom, die heb je ooit zelf aangeschaft.


Welke apparatuur heb je nu @BobAlmere ?


Hallo @BobAlmere , Devolo’s zijn altijd voor eigen rekening en niet in bruikleen. Dus als je die wilt vervangen kun je dat zelf regelen via de lokale KPN-winkel, of via de webshop of via MijnKPN.

De modem en tv-ontvanger (bruikleen-apparaten) worden alléén vervangen bij een defect of als ze niet meer aan de eisen van KPN voldoen.

 


 

De modem en tv-ontvanger (bruikleen-apparaten) worden alléén vervangen bij een defect of als ze niet meer aan de eisen van KPN voldoen.

 

Qua modems zijn dat dus de:

V9,V8,V7,V6, TG789VN,TG787,ST780WL en SX55*.

Qua TV decoders:

VIP1853,VIP1963,VIP1903,VIP1960 en de kreatel ontvangers.

De rest van de apparatuur is nog recent genoeg.


Hoi @BobAlmere, zoals de anderen al aangeven wordt apparatuur vervangen als er een probleem is. De Devolo's zijn, zoals Jan al zegt, jouw eigen eigendom. Zou je kunnen vertellen welke apparatuur je nu hebt en of/wat er mee speelt?