Skip to main content
Beantwoord

In de KPN Experiabox is 1 verbonden apparaat niet zichtbaar

• 18 februari 2025
  • 8 reacties
  • 111 keer bekeken

1 aangesloten apparaat (laptop) is niet zichtbaar in de experiabox. Wat kan de oplossing zijn?

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Pietvp Heb je al geprobeerd in te loggen op de webinterface van je Box12? Ga naar Thuisnetwerk, klik op Topologie en vervolgens op Opnieuw Laden. Dit kan het probleem mogelijk verhelpen. Goed om te horen dat je internet verder gewoon werkt!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@Pietvp ,

Log jouw laptop eens uit. En verbind daarna handmatig met jouw WiFi-netwerk. Dan zou je wat moeten zien veranderen in het overzicht waar je nu kijkt. Ik neem aan dat je kijkt via de MijnKPN-app. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16950 reacties
  • 21 februari 2025

Hoi ​@Pietvp. Welkom op de community! Heb je al geprobeerd wat ​@Noordzee  hierboven aangeeft? Ik ben benieuwd of dat het probleem heeft opgelost.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • 24 februari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Pietvp ,

Log jouw laptop eens uit. En verbind daarna handmatig met jouw WiFi-netwerk. Dan zou je wat moeten zien veranderen in het overzicht waar je nu kijkt. Ik neem aan dat je kijkt via de MijnKPN-app. 

@Pietvp 

Is het zo gelukt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 februari 2025

Dr hanmatige handeling gaf geen verandering. Helaas.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16950 reacties
  • 26 februari 2025

Jammer dat dit niets heeft veranderd. Heeft jouw laptop wel gewoon internetverbinding? Laat ook weten welke ExperiaBox je gebruikt, dan kunnen we gerichter meedenken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 februari 2025

KPN box 12 Sagacom. Er is internerverbinding.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16950 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

@Pietvp Heb je al geprobeerd in te loggen op de webinterface van je Box12? Ga naar Thuisnetwerk, klik op Topologie en vervolgens op Opnieuw Laden. Dit kan het probleem mogelijk verhelpen. Goed om te horen dat je internet verder gewoon werkt!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Pietvp Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het vorige berichtje het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, hoor ik dat graag van je!