Skip to main content

Ik zag dat er nieuwe firmware (23.04.39.0) beschikbaar is voor de KPN Box 12. Ik kan echter geen specificaties vinden van deze firmware. In de huidige firmware versie (V12.C.23.04.38) is de door mij eerder gebruikte MAC filtering niet meer beschikbaar, waardoor ik om nieuwe apparaten toe te kunnen voegen de box moet resetten naar fabrieksinstellingen (daar heb ik weinig zin in, want ik moet dan ook allerlei andere instellingen opnieuw instellen en ik doe een stap terug in de security.  

Waar het mij om gaat, dat de bestaande toegang tot de MAC filtering weer beschikbaar is. Ik hoop in de nieuwe firmware (23.04.39.0). Ik hoor het graag?

Jouw huidige firmware is de nieuwste die er is.

KPN maakt altijd ook nog een versie met een versienummer één hoger voor handmatige installatie. Die is echter 100% gelijk aan de automatisch geïnstalleerde versie.

Versie V12.C.23.04.38 en V12.C.23.04.39 zijn dus 100% gelijk aan elkaar.


Hallo @DonFB, de laatste software update beschikt niet over de door jou gewenste MAC filtering. Ik kan je wel vertellen dat het op de planning staat om uit te rollen met 1 van de volgende updates. Het is helaas dus nog even afwachten.Â