Skip to main content

Ik heb een nieuw v12 modem gekregen omdat het oude moeilijke tekens in het admin wachtwoord had en we er met geen mogelijkheid in kwamen. Inmiddels een nieuw modem en we komen ingelogd echter zie ik geen gegevens. Ik kan ook niets aanklikken het reageert niet. Edge, explorer, chorme en mozilla al geprobeerd.

Ik wil alleen omschakelen naar een 2.4ghz ivm een babyfoon. De 5.0 stoort hierop. 

 

Hoi @mar89 

Probeer of het schonen van de browser cache, cookies en/of geschiedenis helpt.
Dit verschijnsel treedt vaker op door achtergebleven restanten van afbeeldingen/verwijzingen.


Heb ik al geprobeerd in Chrome. 

Ik zal het nog eens proberen in de andere browsers


Helaas werkt niet 


Misschien helpt het dan nog om de KPN Box te resetten. Dan wordt de KPN Box 12 teruggezet naar fabrieksinstellingen.

 


De box is net nieuw en direct gereset bij aansluiten 


De box is net nieuw en direct gereset bij aansluiten 

Probeer eens een incognito window in de browser?


@mar89 Ben je er nog in geslaagd om in te loggen en zaken te wijzigen? Want het is inderdaad vreemd dat je dan geen wijzigingen kunt aanbrengen. De tips die hier boven gegeven zijn zouden moeten helpen doorgaans. Als je hulp nodig hebt laat het dan weten! 


@Remco_ Nee helaas nog steeds niet gelukt.

 

Ik heb inmiddels alles al geprobeerd en een nieuwe box v12 heeft ook niet geholpen. 


Ik kan dit ook niet helemaal plaatsen als ik eerlijk ben. Ik kan niet beloven dat ik op afstand een oplossing kan vinden maar zou je jouw profiel eens kunnen invullen voor mij? Dan kijk ik even mee.


@Remco_ gedaan 


Dank je. Ik was er al bang voor maar ik krijg dit helaas op een afstand ook niet voor elkaar. Ik zou niet weten wat dit dan kan veroorzaken. Wellicht zou je het dan nog even op een ander apparaat, een mobiele telefoon bijvoorbeeld kunnen testen of het dan wel aan te passen is.


@Remco_ ik heb het al met 2 verschillende laptops daarop verschillende browser en mobiele telefoon geprobeerd. Is het mogelijk dat een monteur langskomt als er een klus in de buurt is.


Die optie heb ik helaas niet vrees ik 😞 . De bonnen van de monteurs zijn qua tijdsblokken vrij strak afgestemd. Je kan eventueel online een monteur inboeken om dit na te lopen. 


Beste @Remco_ ,

 

Aangezien ik echt alles heb geprobeerd ben ik van plan deze kosten voor mijn rekening te nemen. In hoeverre is dit service van kpn aangezien al jullie opties niet werken.

 

 


Wanneer het niet in het domein van KPN misgaat dan kan ik daar helaas geen monteur voor aansturen. Het modem was al een keer omgewisseld toch? Mocht het alsnog in het domein van KPN blijken te zitten dan uiteraard wel maar ik krijg geen signalen binnen dat dit breed speelt.Â