Skip to main content

Wanneer worden de problemen rondom het inloggen op modem box 12 nou een keer echt opgelost. 1 dikke drama! Erg slechte service voor het klap geld wat je betaald om überhaupt internet te hebben. 

Ik probeer al tijden 2.4G internet in te stellen ivm slimme lampen. Kan niet in de modem komen op de telefoon of laptop. Uiteindelijk moet ik naar een onbeveiligde site om het dan toch voor elkaar te krijgen, bij overmaat van ramp zegt hij nu weer dat het wachtwoord niet klopt van 2.4G! 

 

Als het zo door gaat stap ik over. Ik heb ook al geen internet achter in de 10 nog geen 10 meter van de modem evenals 1e verdieping. 

Hoi @Lemschip, welkom hier. 

Wat irritant dat het niet lukt om goed in te loggen. Ook niet met onze tips

Maak je verder nog gebruik van SuperWifi's of andere appratuur?


Wij hebben een fritz reaper nog geen 5m van de lampen in het stopcontact. Ook niet helpt niet. Ook deze boven in het stopcontact gehad maar ook hierdoor niet de gewenste verbindingen boven. Super wifi's hebben we niet. Maar jullie wifi zou toch gewoon een paar meter naar boven verbinding moeten hebben? Dit probleem heb ik voorheen nooit ervaren. Voordat we naar jullie overstapten. 


Wat gek. Ik wil graag nog eens meekijken wat ik kan betekenen. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. 


Ik heb info aangevuld :)

 

Alvast bedankt voor het kijken!


Hi @Nforcer! Je reageert nu in een topic van @Lemschip. Het is in dit geval beter een eigen topic aan te maken


Hi @Nforcer! Je reageert nu in een topic van @Lemschip. Het is in dit geval beter een eigen topic aan te maken

Dankje, was al gebeurd, maar dingen hebben elkaar gekruist :)


@Bart_Z inmiddels eea geüpdate

 


@Lemschip ik heb voor je gekeken. En ik zie geen rare dingen van onze kant. Het modem is goed bereikbaar. Draait al weken stabiel. Dus ik zie geen reden waarom het inloggen niet lukt. 

Ik wil je vragen het modem een harde reset te geven. Verbind hierna een laptop of PC met een internetkabel. Koppel alle andere wifi apparatuur af. Volg hierna de stappen voor inloggen in het oranje gedeelte van het aangegeven topic. 

Het wachtwoord is het “Admin Password” zoals die achterop het modem staat. Lukt het niet, probeer dan eerst toch nog een keer een andere browser. Krijg je een foutmelding, maak dan een screenshot en plaats die hier. 


Reageer