Skip to main content

Ik heb momenteel al een tijdje kpn internet en tv. Sinds deze week de modum aangesloten. Box12 ik heb de spullen van KPN al zo 6 maanden in huis maar door verbouwing is het er nooit van gekomen om deze te installeren. Nu wou ik dus vandaag inloggen in de modum met het admin wachtwoord wat op de achterkant staat. Alleen deze pakt hij niet? Kreeg melding dat de inlog gegevens niet kloppen. Terwijl dit het standaard wachtwoord is en ik dus niet op me modum kan inloggen nu.

Hetzelfde probleem hier!  Je krijgt waarschijnlijk de “tip” resetten, maar dan werkt het nog steeds niet.


Even via de FireFox webbrowser proberen!


Geen enkele browser werkt voor mij


Hi en welkom op ons forum @Rickahimovic

Ik raad je aan om deze informatie en tips voor inloggen op de KPN Box 12 eens door te nemen. Daar staat veel informatie en andere tips voor als je er niet uit komt, ik ben benieuwd of het daarmee lukt.


@Jarno H Ik raad jou hetzelfde aan, neem eerst bovenstaande instructies eens door. Kom je er daarna nog niet uit, maak dan een eigen topic aan. Op die manier kunnen we je het beste helpen en houden we het forum overzichtelijk, zodat vragen niet door elkaar gaan lopen.


Even via de FireFox webbrowser proberen!

Dit werkte bedankt !