Skip to main content

Oke, ik ben misschien de zoveelste met dezelfde vraag maar KPN kan of wil niet helpen. 

Ik krijg steeds een wachtwoord fout als ik wil inloggen in mijn box 12. Ik heb nl. een 2.4Gh verbinding nodig voor wat nieuwe apparatuur . 

Ik heb al verschillende browsers geprobeerd op mijn MacBook, qr code gescand om typefouten in mijn wachtwoord te voorkomen etc. En niks werkt, steeds melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Ik ben niet erg technisch en een reset durf ik nog niet aan want ben bang dat daarna niks meer werkt. 

Wie o wie weet raad? 

Hi en welkom ​@San1974

We denken hier graag met je mee. Kom je er met deze tips wel uit? Een extra tip: Het kan helpen om Firefox als internetbrowser te gebruiken.

Helaas werkt dat niet, ook niet vanaf een andere pc waar ik ook Firefox op gedownload heb. 
Het is werkelijk te gek voor woorden dat ik

niet kan inloggen en van alles moet doen en raadplegen om mijn netwerk te wijzigen. 
Ik kan nu mijn andere apparatuur niet gebruiken dus hoor graag van kpn wat ik moet doen. 

De vraag is voor mij vooral welke softwareversie jouw KPN Box 12 heeft. Krijg je een inlogscherm te zien waar ook een versienummer op staat (zo ja, welke)? Dan heb je de nieuwe KPN software en kan deze informatie helpen om goed te kunnen inloggen in het modem:

Kom je er hiermee niet uit, dan kan je ook een terugbelafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je dan verder om dit op te lossen.

😀gelukt op deze manier!   Bedankt, ik kan weer verder! 

Gelukkig, graag gedaan! En dankjewel voor de terugkoppeling 😁

Reageer