Skip to main content

Hallo,
Gisteren had ik nog ingelogd in Box 12, met chrome kon het niet , maar wel met Edge, zelfsĀ 
diverse keren ingelogd wegens de tijdslimiet.
Nu , vandaag probeer ik het weer , met Edge kwam ik er niet in , ook niet met Chrome.
Zowel de gisteren gebruikte wachtwoorden lukte niet , ook niet het wachtwoordĀ op het kastje achterop.
Wat is er aan de hand ?
Dank bij voorbaat.

Ā 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

HalloĀ @Just25Ā 

Ā 

Probeer eens of het via deze link wel lukt om in te loggen: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

of anders Firefox of Safari proberen, die werken volgens mij het beste om in te loggen in de Box 12.


Hallo @GeSpĀ 

Heel veel dank voor de link , het werkte direct.
Ik had hiervoor wel even cache en cookies verwijderd, nog steeds niet.
Maar met bovenstaande link kwam ik er meteen in. Dank.


Hallo ,Ā 
Na diverse sleutel momenten na de upgrade naar 060 werkt alles goed.
Inloggen gaat ook prima.
Ik zie keurig mijn network map.
Sommige apparaten herken ik , bv mijn telefoon , de printer , mijn computer.
De rest kan ik vaag raden wie er in de boom aangesloten zijn.
Maar enkele apparaten herken ik niet.
Is er een manier om te achterhalen welke apparaten er allemaal aan de boom hangen.
Ik zie volgens mij mac adressen , maar ook IP adressen.
Maar hoe kan ik weten welke apparaten het zijn ?
Dank bij voorbaat.


Hallo @Just25Ā 

Ā 

Je kan kijken of je met de Fing app kan achterhalen welke apparaten het zijn: https://www.fing.com/

Die hebben een app voor Windows, Mac, Android en iPhone om je netwerk te scannen.


@GeSpĀ  een goede tip , kan nu eindelijk kijken wie er in mijn boom zit , geen illegalen gevondenĀ šŸ˜€


Alleen maar ervaring van de weekend , wat een gedoe met KPN BOX 12 met firmware 060E.
Ik had mijn SSD driveĀ vergroot , dus een kloon gemaakt en desktop computer probleemloos met nieuwe grotere SSD kunnen bedrijven.
Maar toen weer inlogproblemen in BOX 12.
Alle bovenstaande trucs werkte niet meer.
Toen maar Firefox Monzilla geinstalleerd.
Toen kon ik er weer in.
KPN maakt het maar moeilijk hoorĀ šŸ™„