Skip to main content

Hallo,

 

Ik probeer sinds vanmiddag al een aantal keer in te loggen op mijn modem (experiabox v10a). Dit lukt niet. Ook niet na een aantal keer resetten.

 

Is hier een oplossing voor?

Ziet u wel het login formulier? 


 


Dit is wat ik zie


En u gebruikt het admin password wat achterop staat?

 


Ja die gebruik ik


Heb jij een idee wat je kunt doen als dat niet werkt?


Hoe lang houd u het reset knopje vast bij resetten? Ongeveer 15 seconden? 


Beste @Malou123, welkom! Is het resetten inmiddels goed gelukt? En kan je nu inloggen met de gegevens achterop de Experia Box? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Zijn er misschien experia wifis of superwifis aanwezig want dan neemt de v10a hiervan het toegangs password over.


Beste @Malou123, welkom! Is het resetten inmiddels goed gelukt? En kan je nu inloggen met de gegevens achterop de Experia Box? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Hallo Marcia,

 

Het is nog niet gelukt, helaas. 

Groeten, Malou


Ik zag op dit forum dat het vaker voor is gekomen met dit modem en dat er toen een nieuw modem is toegestuurd. Is dat bij ons ook een optie?


Zijn er misschien experia wifis of superwifis aanwezig want dan neemt de v10a hiervan het toegangs password over.

Dit is een hele goede opmerking, dank daarvoor! Heb je Experia Wifi of SuperWifi punten aan de V10a hangen, @Malou123? In dat geval zou je dat wachtwoord moeten gebruiken. Als je deze ook niet meer weet, dan zou je alles moeten loskoppelen en resetten en het nog eens moeten proberen. Je kunt dan ook gebruik maken van de Thuis app om alles weer te koppelen.