Skip to main content

Ook ik kom met geen mogelijkheid meer op mijn KPN Box 12. Niet met Chrome, Edge, Firefox of mijn smartphone. Heb werkelijk alles geprobeerd. Komplete reset, reset van alleen het wachtwoord. Caches geleegd, alle cookies verwijderd, noem maar op. Heb zelfs een laptop van een verse W10 installatie voorzien, ook dit mocht niet helpen. Is er naast het inloggen met de browser of smartphone geen andere manier om in het modem te komen? DIt zijn de gegevens van mijn Box: Firmwareversie V12.C.23.04.33UI-versie 06-06-2023_HF1

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Wat is precies het probleem, foutmelding of laad de pagina niet ?


Ik krijg dus (zoals zo veel gebruikers) de melding dat het wachtwoord niet juist is. Ondanks vele resets en het gebruik van zo'n beetje alle mogelijke browsers: edge, chrome, safari, firefox, opera. Ik heb het na een halve zondag opgegeven, krijg er wat van.


Van de week had iemand dit ook, ik zie dat je wel al de nieuwe software hebt.
Wat je kan doen, scan de QR code op de achterkant.
Je telefoon laad dan alle informatie van de sticker, zoek in die lijst het wachtwoord van je modem en kopieer alleen die eruit (let op dat je geen spatie ruimte mee kopieert). Plak deze in je browser, misschien dat het dan wel lukt.


Als het login paswoord(op de sticker achterzijde) van de V12 met een speciaal karakter begint kan er niet worden ingelogd. Dit is een fout in de software van het modem dat nog steeds openstaat om te worden opgelost.


Ah, dat zal dan bij mij ook het geval zijn, het begint inderdaad met een speciaal karakter. Dat wordt dus wachten op een volgende update...