Skip to main content

Ik kan niet inloggen in mijn modem box12 met mijn eigen wachtwoord, ik heb de modem een reset gegeven met de hoop dat het wel weer ging lukken met het wachtwoord aan de achterkant van de box12 maar ik kom er nog steeds niet in, ik heb 4 verschillende web browsers gebruikt en alle links die er beschikbaar waren om inteloggen, ik heb de box later nog een paar keer een reset gegeven maar blijf het zelde probleem houden.

Hoi @Moospro . Welkom op het forum.

Heb je deze tips al geprobeerd?

 

 


Zo als ik al vermeld had, heb ik elke web browser gebruikt die er bestaat en elke link die beschikbaar is, dus het antwoord is ja, ik heb cookies verwijdert en cache. Het wachtwoord aan de achterkant kwa cijfers heb ik allemaal geprobeerd om eventuele fouten te verkomen... plus ik heb de QR code aan de achterkant gebruikt zo dat ik 100% zeker het juiste wachtwoord had, niks werkt. Ik heb mijn laptop geprobeerd met alle opties, mijn mobiel en pc, modem heeft 3 keer een reset gehad, die wittebox in de meterkast heb ik de stekker er van uit gehad... zo dat die ook is gereset, maar het werkt allemaal niet. Ben super vaak in de modem geweest, ook vanwegen mij mincraft server dus ik vind het maar gek dat het in eens niet meer werkt. Als er geen andere optie meer is... dan koop ik er zelf wel 1. het is Belachelijk dat je ergens zo veel moeite voor moet doen en maandelijks voor betaald en het niet werkt. 


Maar wat is nou de foutmelding die je krijgt? Zegt ‘ie dat het wachtwoord niet klopt? Of krijg je iets anders te zien? Dat is nog wel even relevant voor dit issue. 


Er staat - wrong login information -

Dit was wel heel toevallig, het laaste bericht van mij stond nog geen uur online en toen ging hier alles uit, de modem ging opnieuw opstarten uit het niets, en toen ik even later naar http://192.168.2.254 ging was alles in eens anders, het begint scherm van kpn was hellemaal vernieuwd en hij zij dat ik in eens mij wachtwoord kon resetten via de wifi knop, die moest ik dan een paar sec inhouden en toen ik dat had gedaan kon ik in eens weer inloggen. mensen op de hoogte houden schijnt moeilijk te zijn, scheelt dat niemand hier thuis iets belangrijks aan het doen was online.


Er staat - wrong login information -

Dit was wel heel toevallig, het laaste bericht van mij stond nog geen uur online en toen ging hier alles uit, de modem ging opnieuw opstarten uit het niets, en toen ik even later naar http://192.168.2.254 ging was alles in eens anders, het begint scherm van kpn was hellemaal vernieuwd en hij zij dat ik in eens mij wachtwoord kon resetten via de wifi knop, die moest ik dan een paar sec inhouden en toen ik dat had gedaan kon ik in eens weer inloggen. mensen op de hoogte houden schijnt moeilijk te zijn, scheelt dat niemand hier thuis iets belangrijks aan het doen was online.

Ik heb niks gedaan, @Moospro  (ik heb je gegevens niet eens).

Wat je beschrijft klinkt als een firmware update.  Inloggen lukt dus nu weer?