Skip to main content

De monteur is nog geen half uur weg en ik kan weer niet inloggen op het modem. Graag per kerende post een ander modem. Blijf niet aan de gang!

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/


Al geprobeerd. Werkt ook niet. Niet in Chrome, niet in de kpn app.


https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/ dit zou gewoon moeten werken @nielsh2o 


@nielsh2o  Gebruik om in te loggen in de Box 12 even een andere browser, met Firefox, Edge of Safari werkt het meestal wel.


Ivm - letterlijk - duizenden foutmeldingen op mijn verbinding (3200 in een kwartier...) en steeds wegvallende data afgelopen week een monteur op visite gehad.

Die wist zeker dat mijn problemen kwamen door een te zwak wifi signaal. Sloeg volgens mij helemaal nergens op, want ik heb wel een wifi signaal maar er komt met grote regelmaat geen data door. Maar goed, hij is de vakman dus het zal wel en na een uur was ik het ook wel een beetje zat. Uiteindelijk smeerde hij me dus een extra superwifipunt aan voor "slechts" 50 euro.

Inmiddels, drie dagen later, zijn we weer de nodige problemen verder. Ik kon dezelfde dag al niet meer inloggen op mijn modem. Hier op het forum kreeg ik (natuurlijk) weer tips waar ik geen zak aan heb; men is hier net zo selectief met het luisteren naar informatie als de monteur.

En nu heb ik dus helemaal GEEN signaal meer. Het glasvezelmodem krijgt niets binnen. 

Dit, en nog veel meer ergernissen, over de kwaliteit van de diensten en dienstverlening van passend niveau, maken dat ik spijt heb als haren op mijn hoofd dat ik naar KPN ben gekomen. 

Ik wil een werkend signaal, zo snel mogelijk. En dan het liefst van mijn oude provider. En ik wil mijn 50 euro terug.

 

Admin: topics samengevoegd


Sluit uw pc of laptop eens bekabeld aan. Heeft u dan internet? 


Het glasvezelmodem krijgt niets binnen. Ik zie niet hoe dat opgelost wordt door een kabel in mijn pc te stoppen.


Hi @nielsh2o! Ik heb op de gegevens in je profiel naar je aansluiting gekeken en zie dat er op 6 december een monteur langs is geweest. Daarna lijkt alles opgelost te zijn. 🙂 Hopelijk werken de diensten vanaf nu probleemloos, maar maak gerust weer een topic aan als je ergens tegenaan loopt!Â