Goedendag,
Het lukt niet om in te loggen in het modem om instellingen naar wens aan te passen.
Dit is overduidelijk een fout in het kpn netwerk / software van het modem.
Problemen zijn als volgt:
Als je voor de eerste keer inlogt moet het admin wachtwoord veranderd worden, dit mag je niet hetzelfde laten. Deze aangepast en netjes opgeslagen voor later.
Hierna kon ik gewoon inloggen dus het werkte de eerste keer. Een en ander aan wifi instellingen aangepast die blijkbaar op het kpn netwerk automatisch worden onthouden.
Even later wou ik nog de wifi band naar 160mhz zetten maar inloggen met zowel originele als eigen wachtwoorden is niet meer mogelijk.
Fabrieksinstellingen werken niet, want het KPN netwerk pusht het niet werkende admin wachtwoord automatisch weer terug op het modem (hele domme keuze KPN)
Klantenservice kon niks doen, dus moest het modem maar omgewisseld worden.
Nieuw modem geïnstalleerd en de eerste keer kon ik inloggen, wederom admin wachtwoord aangepast en opgeslagen en niet veel later veranderd KPN weer de inlog en kan je niks meer.
Heb een test gedaan om modem van het KPN netwerk los te koppelen en toen kwam ik na een fabriek reset wel weer in het modem. Wederom alles aangepast en het moment dat KPN weer verbinding heeft met het modem is inloggen al niet meer mogelijk.
Ik hoop dat jullie wat met deze info kunnen, het lijkt een bekend probleem maar de oplossing kan ik niet vinden.