Skip to main content

Goeiendag,

 

Ik heb een strange probleempje.

Wanneer ik op mijn modem (KPN Box 12) wil inloggen lukt dit niet via mijn Android telefoon op Chrome. Hij geeft dan aan dat het een verkeerd wachtwoord is. Ga ik achter de laptop met Chrome, dan kan ik met precies hetzelfde wachtwoord wel inloggen. Cache legen lost het probleem niet op. Ik heb HTTP & HTTPS geprobeerd maar niks geen verandering daarin.

Ook heb ik een incognito tabblad geprobeerd maar zonder geluk, ook daar kan ik niet inloggen.

 

Wat kan ik hieraan doen?

Hoi @Julian Borghuis! Dit lijkt soms te gebeuren inderdaad. Als het goed is zou het met een andere browser en/of vanaf een ander apparaat wél moeten werken!
Dit zal met een komende update wel opgelost moeten zijn.


Admin inloggen lukt niet met chrome maal wel met Microsoft edge.  

Hoe kan dat ?


Admin inloggen lukt niet met chrome maal wel met Microsoft edge.  

Hoe kan dat ?

Zelfde hier ineens @TonEv TonEv. Hier niet meer met Chrome op zowel pc, laptop als android (telefoon en tablet). Ook een versie van Dragon (lichtere Chrome cloon) werkt niet meer.  Ook cookie verwijderen, cache legen etc helpt daarbij niets.

Inloggen lukt overigens wel ook met oude Internet Explorer 11. 

 

Ik hoop dat die update er dan vlot is @Thomas , het is niet echt een hobby als je 's nachts eerst moet gaan proberen er in te komen, forum afspeuren etc. Ik had nooit een probleem met bovengenoemde browsers/apparaten maar moest plotseling in m'n modem omdat één van de 5202's vast liep en m'n modem blijkbaar ook ineens (had geen telefoon en wifi meer). 

Sinds wanneer is dit probleem? Ik heb voor zover ik weet ook na de laatste firmware update nog gewoon chrome gebruikt? De laatste keer (naar SGEJ1000060E ) las ik namelijk ook pas over op het forum, geen bericht van gehad o.i.d. of is dat niet standaard dat je een berichtje krijgt?

 


Dit heb ik ook al gemeld bij KPN, maar ze zijn niet van plan dit op te lossen.

Ondertussen lukt het bij mij met Chrome op een laptop ook al niet meer.


Hallo @Julian Borghuis  @TonEv  @GijsbertE en @JoopAPD met onderstaande link zou het wel moeten lukken via Chrome:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Met Firefox moet de standaard login lukken volgens @GeSp en dat werkt ook nog.

Is bij jullie de GUI van het modem ook zo traag als stroop, zodat ik zelfs regelmatig een pop-up krijg of ik wil wachten of af wil sluiten, voordat de GUI een andere pagina laadt?

 


Ja maar echt, veelste traag!!


Hallo @Julian Borghuis  @TonEv  @GijsbertE en @JoopAPD met onderstaande link zou het wel moeten lukken via Chrome:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Met Firefox moet de standaard login lukken volgens @GeSp en dat werkt ook nog.

Is bij jullie de GUI van het modem ook zo traag als stroop, zodat ik zelfs regelmatig een pop-up krijg of ik wil wachten of af wil sluiten, voordat de GUI een andere pagina laadt?

 

Dank je @JanD, die url werkt in ieder geval, weliswaar als “unsafe” volgens Chrome maar werkt.

Ik had 192.168.2.254 wel geprobeerd maar zonder de volledige url die jij gaf. Chrome resolvede dat naar mijnmodem.kpn waar het genoemde probleem mee optreed. Hopelijk komt er een update die dit in orde maakt.

 

Traagheid valt bij mij mee maar is er wel bij de Wifi pagina.

 


Hallo @Julian Borghuis  @TonEv  @GijsbertE en @JoopAPD met onderstaande link zou het wel moeten lukken via Chrome:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Met Firefox moet de standaard login lukken volgens @GeSp en dat werkt ook nog.

Is bij jullie de GUI van het modem ook zo traag als stroop, zodat ik zelfs regelmatig een pop-up krijg of ik wil wachten of af wil sluiten, voordat de GUI een andere pagina laadt?

 

Dank je @JanD, die url werkt in ieder geval, weliswaar als “unsafe” volgens Chrome maar werkt.

Ik had 192.168.2.254 wel geprobeerd maar zonder de volledige url die jij gaf. Chrome resolvede dat naar mijnmodem.kpn waar het genoemde probleem mee optreed. Hopelijk komt er een update die dit in orde maakt.

 

Traagheid valt bij mij mee maar is er wel bij de Wifi pagina.

 

Fijn dat het je inmiddels weer lukt om in te loggen @JoopAPD en bedankt ook voor het doorgeven. Het is wel de bedoeling dat er een update gaat komen waarmee dit probleem wordt verholpen. Op welke termijn dat zal zijn durf ik nog niet te zeggen!


Hier opeens hetzelfde probleem om via Chrome in het modem te komen.
Als ik het Modem van power haal en weer opstart, kan ik wel weer (even) via Chrome inloggen.
 


Hallo @Julian Borghuis  @TonEv  @GijsbertE en @JoopAPD met onderstaande link zou het wel moeten lukken via Chrome:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

Met Firefox moet de standaard login lukken volgens @GeSp en dat werkt ook nog.

Is bij jullie de GUI van het modem ook zo traag als stroop, zodat ik zelfs regelmatig een pop-up krijg of ik wil wachten of af wil sluiten, voordat de GUI een andere pagina laadt?

 

Dank je @JanD, die url werkt in ieder geval, weliswaar als “unsafe” volgens Chrome maar werkt.

Ik had 192.168.2.254 wel geprobeerd maar zonder de volledige url die jij gaf. Chrome resolvede dat naar mijnmodem.kpn waar het genoemde probleem mee optreed. Hopelijk komt er een update die dit in orde maakt.

 

Traagheid valt bij mij mee maar is er wel bij de Wifi pagina.

 

Fijn dat het je inmiddels weer lukt om in te loggen @JoopAPD en bedankt ook voor het doorgeven. Het is wel de bedoeling dat er een update gaat komen waarmee dit probleem wordt verholpen. Op welke termijn dat zal zijn durf ik nog niet te zeggen!

Heb hetzelfde probleem en de bovenstaande oplossingen gevonden. De Wifi traagheid merk ik niet op maar ben ook geen heavy gebruiker.

De traagheid van de oplossing door KPN merk ik wel op heb al meer dan een maand de workaround via Firefox gebruikt. Dacht dat ik nu maar eens moest reageren, mss gaat KPN iets doen als er meer wordt geschreven.

 


Onvoorstelbaar KPN! Dit probleem bestaat nu nog steeds! Dat is toch ongelofelijk. Ik heb vanochtend een uur met jullie helpdesk aan de lijn gezeten en die weten niet hoe het kan en die kennen ook niet de oplossing om Firefox of een andere URL te gebruiken.

 

Wanneer wordt dit probleem opgelost??? En graag een concreet antwoord…….


Hallo, ik heb dit probleem ook op mijn Samsung smartphone en laptop met dezelfde melding over een verkeerd wachtwoord! Via mijn laptop lukt het nog wel om in te loggen.

Ikvdacht dat KPN dit probleem al een jaar geleden zou oplossen!!?? Wanneer gaat dit nu echt gebeuren??


Reageer