Skip to main content

Goedemiddag ik ben nu twee dagen bezig om in te loggen in me modem maar alles geprobeerd me modem aan en uit gereset via laptop noem de gekste dingen op en ik heb het geprobeerd nu heeft een kpn medewerker gezegt dat ik hier moet wezen ik kom er niet meer uit 


Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Priscilla van gent , heb je deze link al eens geprobeerd?

http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/


Welkom op de community @Priscilla van gent. We denken graag met je mee, daar hebben we meer informatie voor nodig. Welk modem heb je precies? Wat heb je allemaal geprobeerd? Anders krijg je mogelijk voorstellen die je al hebt gedaan. Helpt de link van Arjan bijvoorbeeld?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.


Welkom op de community @Priscilla van gent. We denken graag met je mee, daar hebben we meer informatie voor nodig. Welk modem heb je precies? Wat heb je allemaal geprobeerd? Anders krijg je mogelijk voorstellen die je al hebt gedaan. Helpt de link van Arjan bijvoorbeeld?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.

Bedankt maar de eerste reactie die ik kreeg heeft me geholpen ik kan eindelijk in me modem na twee dagen 😅👍

Groetjes priscilla 


Goed om te lezen dat het gelukt is @Priscilla van gent. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂


Reageer