Skip to main content

Goedenavond, 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Browser of alternatief ip adres maakt bij mij ook niet uit. Kom er niet in.Ik wil WiFi op 2.4 ghz zetten omdat de shine Phone app(zonnepanelen) niet werkt op 5 ghz.Of is er een andere manier om op 2.4 ghz te zetten? 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Willemzeven, goed dat je alles al getest hebt en fijn dat de community zo meehelpt. 😄 Aan je inzet ligt het zeker niet.

@Willemzeven,

Je kan overwegen de nieuwe software aan te vragen in dit topic:

Daarin zouden de problemen opgelost moeten zijn.

Maar lees wel goed de voorwaarden door.

Is dat wat voor je wellicht? 2 dagen geleden al een update aangevraagd. Evengoed bedankt voor de tip. 

 


@Willemzeven,

Je kan overwegen de nieuwe software aan te vragen in dit topic:

Daarin zouden de problemen opgelost moeten zijn.

Maar lees wel goed de voorwaarden door.

Dankjewel maar ik had al een update aangevraagd.Nu staat echter bij de voorwaarden dat je geen WiFi versterkers aangesloten mag hebben! Ik kan echter niet dagenlang m'n superwifi punten uitzetten anders heb ik geen WiFi bereik meer in m'n woning.Of ze moeten zeggen wanneer de update komt....


Als je wifiversterkers hebt vervalt tijdelijk de mesh functie op de Box 12.Er zal dus minstens één super/experia -wifipunt bekabeld aangesloten moeten zijn en de wifi van de box 12 gaat dan uit.

Is dat haalbaar bij jou?


Als je wifiversterkers hebt vervalt tijdelijk de mesh functie op de Box 12.Er zal dus minstens één super/experia -wifipunt bekabeld aangesloten moeten zijn en de wifi van de box 12 gaat dan uit.

Is dat haalbaar bij jou?

Ja beide superwifi punten zijn bekabeld. 


Ja beide superwifi punten zijn bekabeld. 

Top, als het geen probleem is dat de wifi van de Box 12 uit gaat, moet het goed komen met de update🙂


Ja beide superwifi punten zijn bekabeld. 

Top, als het geen probleem is dat de wifi van de Box 12 uit gaat, moet het goed komen met de update🙂

WiFi gaat 't daarna weer doen mag ik hopen? Anders kan ik ze weggooien! 😙


WiFi gaat 't daarna weer doen mag ik hopen? Anders kan ik ze weggooien! 😙

Superwifi blijft werken hoor, mits er tenminste één bekabeld aangesloten is.

Maar de wifi van de Box 12 stopt, je hebt dan dus enkel wifi vanuit de SuperWifi's.