Skip to main content
Beantwoord

Inloggen webinterface Box 12 lukt niet

• 5 november 2024
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Hallo, Ik kan niet meer inloggen op mijn V12 Modem, Heb bij de eerste keer inloggen het password moeten wijzigen. Het password wat ik heb ingevoerd wordt niet herkend. Ik heb het modem al een keer gereset met de reset knop aan de achter zijde van het modem maar geen resultaat.

Hoe kan ik weer in het modem komen??

Beste antwoord door Bekemans

Hallo Eric, Bedankt voor de tips, maar ondertussen is het probleem verholpen. Een harde reset was de oplossing. Modem is wel terug gegaan naar de fabrieksinstellingen maar die zijn met behulp van een kpn medewerker weer helemaal recht gezet. de topic kan gesloten worden.

Oja de reset knop moet minstens 30 sec ingedrukt te worden gehouden.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29073 reacties
  • 8 november 2024

Hoi @Bekemans, goede vraag. Als je de Box 12 gereset hebt, dan moet je weer inloggen met het wachtwoord dat op de sticker staat.

We hebben hier meer informatie over inloggen op de Box 12. Wil je kijken of het daarmee lukt om alsnog in te loggen?

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 8 november 2024

Hallo Eric, Bedankt voor de tips, maar ondertussen is het probleem verholpen. Een harde reset was de oplossing. Modem is wel terug gegaan naar de fabrieksinstellingen maar die zijn met behulp van een kpn medewerker weer helemaal recht gezet. de topic kan gesloten worden.

Oja de reset knop moet minstens 30 sec ingedrukt te worden gehouden.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29073 reacties
  • 14 november 2024

Top, goed om te horen!