Hallo, zojuist modem box 12 van KPN ontvangen, ik ben een nieuwe klant, kom van Ziggo. Mijn hele huis staat vol met apparatuur met fixed IP. Die zitten in een range buiten de DHCP. Ik heb geen zin om al mijn vaste ip nummers te gaan wijzigen. Meest handige is als ik het IP nummer van modem verander. Geprobeerd, maar de mogelijkheid van instellingen wijzigen is enorm beperkt, en ik kan met geen mogelijkheid het modem IP nummer veranderen. Nu las ik over een software update, kan het daarna wel? Hoe krijg ik die update?
Als het toch niet mogelijk is om IP te veranderen, dan ben ik al snel klaar met die hele Box 12 van KPN, zegt al genoeg over de rest van het apparaat, dat blijkbaar gemaakt is voor dummies. Dan sluit ik liever een eigen modem aan. Dan zit ik met het volgende: kan ik via eigen modem wel KPN tv kijken, want dat is wel noodzakelijk, ik heb mijn ziggo tv opgezegd. Ik gebruik geen kastje van KPN voor TV, maar wil kijken via de smart tv app in mijn TV’s. Ik hoop dat het gewoon een Internet stream is zonder dat ze daar allemaal onzin mee hebben gedaan? Ik gebruik niets anders. Dus alleen Internet en TV via KPN smart tv app.
Â
TP link router / modem okay?
Â
Dank alvast!