Skip to main content

Sinds 1,5 week aangesloten en alles werkte direct. Nu opeens geen internet meer. Het lampje op de box blijft knipperen. Alle instructie op de site gevolgd. Stekker eruit, 10min wachten, reset met paperclip, niets werkt. Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Dank

Hi @Mieke101! Welkom op het forum.

Vervelend dat het internet het niet meer doet. Gezien je zelf alle mogelijke stappen al gedaan hebt is het verstandig naar 0800-0402 te bellen. Dan kijkt een medewerker met je mee. Er is mogelijk een monteur nodig. Een medewerker kan die gelijk aansturen voor je.

Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.

Laat je hier weten of het gelukt is?


Hoi Bram,

Bedankt voor je reactie. KPN heeft al een monteur ingepland, maar dat duurt nog even. Als ik niets meer zelf kan proberen dan is het afwachten op de monteur.


@Mieke101 goed dat er een monteur is ingepland! Als je een mobiel abonnement van KPN hebt kunnen we daar kosteloos een grote databundel op zetten. Als je een mobiel abonnement van ons hebt en deze bundel nog niet hebt gekregen, laat het dan hier weten. Vul in dat geval ook je profiel in. 

Verder ga ik er vanuit dat de collega die de monteur heeft ingepland eerst gevraagd heeft je modem te resetten? Als dat niet heeft geholpen ben ik bang dat de monteur nodig zal zijn.