Skip to main content

Hi Allemaal! 
Sinds de KPN update in de nacht van dinsdag 14 mei op woensdag 15 mei kunnen iPhones geen verbinding meer maken met ons KPN wifi netwerk. Het gaat om iPhone 13 en 14, modem al meerdere malen gereset, netwerkinstellingen op beide telefoons al opnieuw ingesteld en al gebeld met de klantenservice. Tot nu toe is het probleem nog niet opgelost, heeft iemand ook deze ervaringen en/of een tips hoe dit probleem kan worden verholpen? 

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @N.RB . Welkom op het forum.

Dat is héél merkwaardig.  Wat voor modem heb jij daar? Een box12? of een v10? 


Vermoedelijk een KPN Box 12 @N.RB ???

Log dan eens in in de modem, kijk bij de WPA-instellingen van de wifi, als daar staat WPA2/WPA3 verander dat dan in WPA2 en sla het op, dat is vermoedelijk de oorzaak.

Alhoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat de Iphones (nog) geen WPA3 ondersteunen.

 


Hoi @N.RB . Welkom op het forum.

Dat is héél merkwaardig.  Wat voor modem heb jij daar? Een box12? of een v10? 


Hi Erwin, 

Bedankt voor het bericht. Ik heb een box12, gisteren toch weer even gebeld met de klantenservice en het probleem is nu opgelost. Ik moest proberen om in te loggen op de modem en de instellingen WPA2/WPA3 terug te zetten naar WPA2 en dat heeft geholpen 😃


Vermoedelijk een KPN Box 12 @N.RB ???

Log dan eens in in de modem, kijk bij de WPA-instellingen van de wifi, als daar staat WPA2/WPA3 verander dat dan in WPA2 en sla het op, dat is vermoedelijk de oorzaak.

Alhoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat de Iphones (nog) geen WPA3 ondersteunen.

 

Goedemiddag 😃

Bedankt voor deze reactie. Ik heb inderdaad een box12. Gisteren toch nog even gebeld met de klantenservice van KPN en de medewerker legde mij inderdaad uit dat ik moest proberen om de instellingen van de modem terug te zetten van WPA2/WPA3 naar WPA2 en dat heeft geholpen. 

 


Bedankt voor de update @N.RB goed om te lezen dat het inderdaad aan de WPA-instellingen lag en nu verholpen is.

 


Hi Allemaal! 
Sinds de KPN update in de nacht van dinsdag 14 mei op woensdag 15 mei kunnen iPhones geen verbinding meer maken met ons KPN wifi netwerk. Het gaat om iPhone 13 en 14, modem al meerdere malen gereset, netwerkinstellingen op beide telefoons al opnieuw ingesteld en al gebeld met de klantenservice. Tot nu toe is het probleem nog niet opgelost, heeft iemand ook deze ervaringen en/of een tips hoe dit probleem kan worden verholpen? 

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Had ook dit probleem ook met iphone 11 .Bedsnkt voor de tip , het werkt nu


Reageer