Skip to main content

Graag zou ik willen weten hoe ik de iPV6 kan uitzetten op mijn modem. dus niet op laptop of pc.
Volgens een kenner heb ik hierdoor ups and down in mijn netwerk. Dit komt door de iPV6.

Mvg
 

Wat voor een ups en down ervaar jij dan en waarom zouden die ups en down wel bij jou voor komen maar niet bij andere abonnees die ook IPv6 hebben?


Ik heb er niet veel verstand van, maar er is naar gekeken en dit is mij geadviseerd. Hij heeft dit met mijn laptop getest en op mijn pc. Als hier de ipv6 aanstaat heb ik ups and down vooral in de avonduren. Als hij deze uitvinkt is het normaal. Dus is dit mogelijk om deze uit te zetten op de modem.

 


 


Hallo @IPv6 uitzetten Kpn BOX 12 IPv6 uitzetten moet niet nodig zijn, doe ik ook niet.

Werk je met je pc bekabeld of draadloos?

Indien draadloos, sluit deze eens bekabeld aan, heb je er dan ook last van?

 


Laptop is WiFi

Pc is bekabelt.

 


Het is me gelukt.
Dank u wel.

 


Hallo @IPv6 uitzetten Kpn BOX 12 laat dan ook een keer even weten of dat inderdaad de oorzaak was en dat het nu verholpen is, nu je IPv6 uitgezet hebt. Ik heb daar mijn twijfels over.

 


Zal ik doen JanD

 


Beste,

 

Ik heb de ipv6 uitgezet. Dit probleem is wel wat minder geworden, maar is helaas niet weg.
De ups and downs had ik eerder vaker dan nu.

In ieder geval allen bedankt.


 

Persoonlijk zou ik IPv6 dan gewoon weer aanzetten.

Ik ben overigens nog steeds benieuwd wat je bedoelt met die ups en downs.

Wat ervaar je dan?


haperen bij filmpje kijken op youtube.

ik heb ip6 weer aangezet.


Als ik een film kijk dan blijft hij hangen. moet eerst iets bufferen en dan weer verder.
 


Waarmee kijk je dan die film? (KPN TV, Netflix, YouTube, Disney+, etc.) Edit: YouTube dus.

Waarop kijk je dan die film? (TV+ Box, "oude" TV ontvanger, computer, telefoon, tablet)


Op mijn laptop.

Na de advies van een vriend dacht ik als dit zo is dan doe ik hem helemaal uitzetten.
Er wordt op meerdere laptops tablets etc naar youtube, netflix desney gekeken.
Heb bij meerdere apparaten dezelfde probleem. Vandaar deze oplossing.
Signaal van internet wordt rood/geel en groen.


Als jij op een bekabeld aangesloten computer via deze site een speedtest doet welke snelheid meet je dan?


Ga ik vanavond testen. Zit nu op werk