Skip to main content
Antwoord

Is het aantal port forwards op Box 12 maximaal 6?

• September 20, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Het aantal port forwarding regels op mijn KPN Box 12 lijkt maximaal zes te zijn. Bij het aanmaken van een zevende regel overschrijft die de zesde.
Zie ik iets over het hoofd?

Beste antwoord door Frank033

Beste Arjan,

Ik had de nieuwe regel wel als nieuwe service aangemaakt, maar voor de naam alleen de hoofdletters veranderd in kleine letters. Dat is blijkbaar niet genoeg. Ik heb nu een andere naam gekozen en daarmee is het probleem opgelost.

Dank dat je mij in de goede richting gestuurd hebt.

Groeten, Frank

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 22, 2025

Hoi ​@Frank033. Welkom op de KPN Community! Bij mijn weten zou het wel mogelijk moeten zijn om meer regels in te kunnen stellen. Ik heb al klanten gezien die 12 regels konden instellen. 

Kies je, als je een zevende regel aanmaakt, wel onder Service voor ‘Nieuw’ en geef je daar dan een nieuwe/andere Service naam aan? Anders bestaat de kans dat je een vorige overschrijft. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Beste Arjan,

Ik had de nieuwe regel wel als nieuwe service aangemaakt, maar voor de naam alleen de hoofdletters veranderd in kleine letters. Dat is blijkbaar niet genoeg. Ik heb nu een andere naam gekozen en daarmee is het probleem opgelost.

Dank dat je mij in de goede richting gestuurd hebt.

Groeten, Frank

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 25, 2025

Ah, er moeten echt andere karakters gebruikt worden. Ook goed voor mij om te weten. Mooi dat het nu wel gelukt is en dat je het hebt laten weten!